Richtbedrag politie

Auteur Topic: Richtbedrag politie  (gelezen 8129 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #30 Gepost op: 13 augustus 2008, 22:40:33
Helaas is het zo. Niet alleen in Nederland is het zo, overal is het wel het zelfde. Juist de mensen die ze hard nodig hebben ( agenten, leraren etc. ) worden slecht betaald, denk ik.

Moet je voor de grap eens het salaris van een agent in België en in Nederland vergelijken (met ongeveer dezelfde rang) ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #31 Gepost op: 13 augustus 2008, 22:47:11
Moet je voor de grap eens het salaris van een agent in België en in Nederland vergelijken (met ongeveer dezelfde rang) ::)

Heb het niet kunnen vinden  :-[ Maar laat me raden, ze zitten stukken hoger dan Nederland ?  ???
In dat geval snap ik onze regering niet  ;)

mvg,
Chris


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #32 Gepost op: 14 augustus 2008, 01:34:07
Het personeelstekort bereikt op een gegeven moment een dusdanig dieptepunt dat ze gedwongen zijn om te verhogen, buiten het interessante werk moet ook het salaris redelijk zijn...


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #33 Gepost op: 14 augustus 2008, 12:52:11
Het personeelstekort bereikt op een gegeven moment een dusdanig dieptepunt dat ze gedwongen zijn om te verhogen, buiten het interessante werk moet ook het salaris redelijk zijn...



Of ze lossen het anders op. In Utrecht hebben ze dankzij de bezuinigingsmaatregelen nu een vacaturestop. Er zijn alleen enkele interne vacatures, de rest wordt bevroren.


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #34 Gepost op: 14 augustus 2008, 12:58:41
Er is nog een oplossing Schooldiploma eisen naar beneden halen.
een schooldiploma zegd niks over hoe een agent in de praktijk zal fuctioneren.
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #35 Gepost op: 14 augustus 2008, 13:00:40
Of ze lossen het anders op. In Utrecht hebben ze dankzij de bezuinigingsmaatregelen nu een vacaturestop. Er zijn alleen enkele interne vacatures, de rest wordt bevroren.

Als ze dat maar niet bij AA doen  :o
I have a dream ! ---> I had a dream  :'(


Kanarie

  • Gast
Reactie #36 Gepost op: 14 augustus 2008, 13:02:34
Ik denk niet dat ze zo'n vacaturestop 4 jaar volhouden hoor ;) . De arbeidsmarkt is altijd in beweging.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #37 Gepost op: 14 augustus 2008, 13:43:52
Als ze dat maar niet bij AA doen  :o
I have a dream ! ---> I had a dream  :'(

Rustig aan.  ;) Zoals Kanarie al zegt, zoiets houden ze niet vier jaar vol. Waar dienders weggaan met pensioen o.i.d. zullen anderen die plaatsen weer over moeten nemen. Maar de korpsen gaan natuurlijk wel in de organisatie schuiven met mensen en misschien wel ontslaan. Wie weet...  ::)


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #38 Gepost op: 14 augustus 2008, 15:16:57
En dan had ik nog een vraag;

Ik ken een vriend, die vriend zijn vriend die vriend daarvan...heeft een paar familieleden ( oom, en een paar neven ) die een strafblad hebben die dikker zijn dan een kookboek.
Kan die vriend zijn vriend die vriend daarvan hierdoor in problemen komen bij de sollicitatie ?

mvg,
Chris


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #39 Gepost op: 14 augustus 2008, 15:24:59
Niet speciaal voor jou maar bij de aanname zal ook gekeken worden naar je geestelijke ontwikkeling, je stabiliteit, je communicatieve vermogen, levenservaring, enz, enz.... Vaak is dit nog niet voldoende ontwikkeld bij een 17/18 jarige...  :)