Politieagent overlijdt na ongeluk met vrachtwagen - Zaandam 12-08-2008

Auteur Topic: Politieagent overlijdt na ongeluk met vrachtwagen - Zaandam 12-08-2008  (gelezen 7311 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #20 Gepost op: 12 augustus 2008, 15:46:21
dank
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Glenn2

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 12 augustus 2008, 16:21:16
Erg is ook om te lezen dat een omstander verklaart dat de agent nog enkele minuten geleeft heeft, maar dat het bloed (en daarmee z'n leven) uit het lijf liep. Hoe triest...


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Reactie #22 Gepost op: 12 augustus 2008, 16:33:34
Nabestaanden, collega's en vrienden veel sterke!!  :-X
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #23 Gepost op: 12 augustus 2008, 20:49:20
Ik wens collega's, familie, en alle andere betrokkenen heel veel sterkte toe...


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #24 Gepost op: 13 augustus 2008, 12:02:05
Ik vind het heel vervelend voor familie, vrienden en collega's van deze agent, waarvoor ook mijn condoleances.

Maar, en dit is niet om vervelend te doen, deze agent is niet tijdens zijn dienst of door zijn functie overleden. Voor dit forum moet dit wrede ongeval dan ook bezien worden als tragisch ongeval met een burger (behoudens het feit dat het onderzoek niet door zijn eigen korps gedaan zal worden) zoals dit dagelijks helaas vaker voorkomt.

Ook komt het vaker voor dat een hulpverlener buiten zijn dienst overlijd aan iets anders dan een tragisch ongeval.

Van deze dagelijkse meldingen worden op dit forum geen condoleance-plekken gecreëerd. Ik vraag me dan ook af of dit in dit geval dan wel zo zou moeten zijn.

nogmaals, het is niet bedoeld als kritiek, zeker niet richting nabestaanden of eigen korps van deze agent, maar meer een algemeen gevoel wat zich van mij meester maakte.

groet,
D'n Druif
(met het gevaar "afgeschoten" te worden)
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #25 Gepost op: 13 augustus 2008, 12:18:30
Hierbij ook mijn welgemeende condoleances, hoop dat de nabestaanden de kracht vinden om dit een plekje te geven...



Druifje, ik kan me vinden in wat je typte. Er komen dagelijks hulpverleners buiten hun werk om het leven. Het maakt het niet minder tragisch, misschien minder relevant op dit forum. Feit blijft wel dat een condoleanceregister openen, al dan niet op een forum, een mooi gebaar is.


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #26 Gepost op: 13 augustus 2008, 12:20:58
Ik vind het heel vervelend voor familie, vrienden en collega's van deze agent, waarvoor ook mijn condoleances.

Maar, en dit is niet om vervelend te doen, deze agent is niet tijdens zijn dienst of door zijn functie overleden. Voor dit forum moet dit wrede ongeval dan ook bezien worden als tragisch ongeval met een burger (behoudens het feit dat het onderzoek niet door zijn eigen korps gedaan zal worden) zoals dit dagelijks helaas vaker voorkomt.

Ook komt het vaker voor dat een hulpverlener buiten zijn dienst overlijd aan iets anders dan een tragisch ongeval.

Van deze dagelijkse meldingen worden op dit forum geen condoleance-plekken gecreëerd. Ik vraag me dan ook af of dit in dit geval dan wel zo zou moeten zijn.

nogmaals, het is niet bedoeld als kritiek, zeker niet richting nabestaanden of eigen korps van deze agent, maar meer een algemeen gevoel wat zich van mij meester maakte.

groet,
D'n Druif
(met het gevaar "afgeschoten" te worden)

*pakt zijn geweer*..... 8)

Nee hoor Druif! Ik ben het helemaal met je eens. Zulke situaties zijn en blijven lastig. Zeker als het zo wordt aangegeven in de media ;)


Glenn2

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 13 augustus 2008, 12:28:13
Je hebt gelijk druif. Alleen denk ik gezien het onderwerp van dit forum (hulpverlening in NL) het wat harder aankomst als blijkt dat dit een collega, medehulpverlener of persoon is die je bij inzetten wel eens hebt gesproken.


RuudF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
Reactie #28 Gepost op: 13 augustus 2008, 12:40:57
Ik vind het heel vervelend voor familie, vrienden en collega's van deze agent, waarvoor ook mijn condoleances.

Maar, en dit is niet om vervelend te doen, deze agent is niet tijdens zijn dienst of door zijn functie overleden. Voor dit forum moet dit wrede ongeval dan ook bezien worden als tragisch ongeval met een burger (behoudens het feit dat het onderzoek niet door zijn eigen korps gedaan zal worden) zoals dit dagelijks helaas vaker voorkomt.

Ook komt het vaker voor dat een hulpverlener buiten zijn dienst overlijd aan iets anders dan een tragisch ongeval.

Van deze dagelijkse meldingen worden op dit forum geen condoleance-plekken gecreëerd. Ik vraag me dan ook af of dit in dit geval dan wel zo zou moeten zijn.

nogmaals, het is niet bedoeld als kritiek, zeker niet richting nabestaanden of eigen korps van deze agent, maar meer een algemeen gevoel wat zich van mij meester maakte.

groet,
D'n Druif
(met het gevaar "afgeschoten" te worden)


Hoe zit het dan met de reacties op de dood van Gabrielle die was ook niet in dienst, alleen de manier waarop is verschillend het resultaat toch hetzelfde: er is een hulpverlener uit ons midden weggerukt.
Ik heb er geen problemen mee dat collega hulpverleners hier hun hart kunnen luchten en iets van steun kunnen krijgen.
Het kan best zijn dat dit niet precies de juiste plek is, daar kun je gelijk in hebben maar ik vind dat dit best hier moet kunnen.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #29 Gepost op: 13 augustus 2008, 12:50:52
Hoe zit het dan met de reacties op de dood van Gabrielle die was ook niet in dienst, alleen de manier waarop is verschillend het resultaat toch hetzelfde: er is een hulpverlener uit ons midden weggerukt.
Ik heb er geen problemen mee dat collega hulpverleners hier hun hart kunnen luchten en iets van steun kunnen krijgen.
Het kan best zijn dat dit niet precies de juiste plek is, daar kun je gelijk in hebben maar ik vind dat dit best hier moet kunnen.

Dat ben ik met je eens Ruud. Het moet hier gewoon kunnen. "t is denk  ik ook de enige plek waar je extra aanvullingen kunt geven. Op een ''gewoon'' condoleanceregister plaats je je oprechte deelneming en daar blijft het bij.