Politieagent overlijdt na ongeluk met vrachtwagen - Zaandam 12-08-2008

Auteur Topic: Politieagent overlijdt na ongeluk met vrachtwagen - Zaandam 12-08-2008  (gelezen 7309 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rene112

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 13 augustus 2008, 21:22:58
Maar moet dat nu én in dit topic?  :-\

Dat is ook mijn gevoel, nu ik (met verbazing) dit topic lees.....  :-\

Ook al bedoelt Druifje het niet negatief... je zou ook een aantal dagen kunnen wachten met het aanslingeren van zo'n discussie in dit topic. Is het misschien een idee om dat alsnog te doen?

Voor mijn gevoel heeft dat voornamelijk met respect te maken richting de mensen die wél de behoefte hebben om over dit tragische ongeval berichten te lezen en/of te plaatsen. Nu worden betrokkenen (collega's etc.), die op dit forum komen, geconfronteerd met een discussie over het feit of dit wel of niet in diensttijd is gebeurd en hier op het hulpverleningsforum thuis hoort.... Daar wordt ik eerlijk gezegd behoorlijk verdrietig van!

(mijn voorstel aan de mods : berichten tijdelijk afsplitsen en op een later moment alsnog de discussie laten voeren, als mensen daar dan toch behoefte aan hebben....)

groeten,
René de Caluwé

die zich betrokken voelt bij de politiecollega's van Zaanstreek-Waterland en hen veel sterkte wil wensen


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #41 Gepost op: 13 augustus 2008, 21:24:42
+ 1.

Heren, je gelijk halen in deze discussie die een zeer treurige aanleiding heeft mag wat mij betreft graag voortgezet worden middels PM.


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #42 Gepost op: 13 augustus 2008, 21:32:47
Laten we de discussie hier staken. Mocht er behoefte zijn om deze verder te voeren, dan kan daarvoor altijd een andere topic in de juiste categorie worden gestart. Het is tenslotte een forum waarin gediscussieerd mag worden. Daar het de juiste tijd voor zo'n discussie is, laat ik bij de topicstarter zelf ;)


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #43 Gepost op: 15 augustus 2008, 08:18:51
Dank je straalpijp, ondanks dat ik zelf de discussie ben gestart, vind ik ook dat het de verkeerde kant uitging.

Voor diegenen die vinden dat deze discussie te vroeg is gestart danwel niet passend is, wil ik oprecht mijn excuses aanbieden...

mzzl, d'n Druif (die niet geďnteresseerd is in juridische bezigheden..)
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....