Rescue,
Probeer je nou eens een keer te richten op de kern van de vraag.
- Wat zijn je medische kwalificaties op grond waarvan jij meent competent te zijn?
- Vanuit welke authoriteit ben jij medisch eindverantwoordelijk?
Geef nou eens een keer eenvoudig antwoord op een eenvoudige vraag. En kom nou niet steeds met dat geneuzel vande IGZ aan.
Expert.
Rescue,
Voor goed onderbouwde Feedback sta ik altijd open. Alleen ik maak heel andere afwegingen dan dat jij kunt overzien. Niets meer, niets minder.
Dag Allen,
Ik ben deze discussie al een tijdje aan het volgen en ik vraag me af waarom er zo op Peter wordt gereageerd?
Jij bent zelf degene geweest die glashard heeft beweerd dat je medisch eindverantwoordelijk bent voor de zorg aan een traumapatiënt. Ondergetekende, en vele andere, vaak zeer professionele forumleden, die aan deze discussie deelnemen, hebben je heel vriendelijk en politiek correct gevraagd vanuit welke positie wij dat dan moeten zien. Die vraag weiger je bij herhaling inhoudelijk te beantwoorden. Veel verder dan wazig geneuzel en het schermen met allerlei instanties kom je niet en daarmee minimaliseer je jezelf als serieuze gesprekspartner. En dat, Martien, is precies de reden waarom er zo wordt gereageerd.
Je zult begrijpen, dat ik vanuit die positie bezien, niet echt zit te wachten op Feedback van jou.
En als jij nu besluit jezelf terug te trekken uit deze discussie, op grond van het feit dat je niet tegen mijn argumenten bent opgewassen dan vind ik dat prima. We pakken de discussie gewoon weer op en voeren die verder op grond van goed onderbouwde inhoudelijke argumenten.
De openstaande vragen aan jou blijven daarmee onbeantwoord. Voor zover ik dat nu ik kan schatten wordt het nu gewoon te heet onder je voeten. En dat..., is de ware reden voor jouw manoeuvre.
Expert.