The tall ships races 2008 Den Helder

Auteur Topic: The tall ships races 2008 Den Helder  (gelezen 9742 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Rob van Munster

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 609
Reactie #10 Gepost op: 17 augustus 2008, 17:59:00
En zo hoort het...


muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
Reactie #11 Gepost op: 17 augustus 2008, 21:55:14
En zo hoort het...


Rob,
Ik heb de indruk dat waar wij jarenlang voor bezig zijn geweest nu tot uiting komt!
Nu is het aan ons om daar proffesioneel mee om te gaan.
Een hele uitdaging mag ik wel zeggen, maar we hebben er zin in.
Gelukkig hebben we een humoristische hoofd COPI dus :D :D :D


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #12 Gepost op: 18 augustus 2008, 14:24:28
Ik ben wel benieuwd op wat voor schip de COPI container wordt geplaatst. Een werkschip van Rijkswaterstaat ofzo?

Overigens is het dacht ik wel eens eerder toegepast een COPI container op een schip te plaatsen. Dat was bij het vastlopen van de Fowairet in Zeeland. De COPI container werd toen op de Frans Naerebout geplaatst.


Edit: ik heb het nog even opgezocht; de COPI's (noord en zuid) waren ingericht op het vaste land. Zal dus waarschijnlijk een andere brandweercontainer zijn geweest.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Rene112

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 18 augustus 2008, 21:43:17
Ik ben wel benieuwd op wat voor schip de COPI container wordt geplaatst. Een werkschip van Rijkswaterstaat ofzo?

We hebben de afgelopen weken diverse testen uitgevoerd met verschillende combinaties. Gelukkig hebben we in NHN in totaal 3 Copi-haakarmbakken.... waardoor het niet zo erg is dat er nu eentje alleen door duikers gebruikt kan worden  :-X :-X :-X

Uiteraard was mijn bericht over de COH op een boot humoristisch bedoeld... de COH zal bij incidenten op een handige lokatie neergezet worden, en dat zal zeker niet op een boot op het water zijn!

groeten,
René de Caluwé


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #14 Gepost op: 18 augustus 2008, 22:02:48
Citaat
Er lopen er twee rond, met C2000 porto

Loopt alle communicatie over c2000?


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #15 Gepost op: 18 augustus 2008, 23:40:04
We hebben de afgelopen weken diverse testen uitgevoerd met verschillende combinaties. Gelukkig hebben we in NHN in totaal 3 Copi-haakarmbakken.... waardoor het niet zo erg is dat er nu eentje alleen door duikers gebruikt kan worden  :-X :-X :-X

Uiteraard was mijn bericht over de COH op een boot humoristisch bedoeld... de COH zal bij incidenten op een handige lokatie neergezet worden, en dat zal zeker niet op een boot op het water zijn!

groeten,
René de Caluwé


Ik vond het wel innovatief ;D
(iets te innovatief eigenlijk >:D)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
Reactie #16 Gepost op: 19 augustus 2008, 10:56:42
We hebben de afgelopen weken diverse testen uitgevoerd met verschillende combinaties. Gelukkig hebben we in NHN in totaal 3 Copi-haakarmbakken.... waardoor het niet zo erg is dat er nu eentje alleen door duikers gebruikt kan worden  :-X :-X :-X

Uiteraard was mijn bericht over de COH op een boot humoristisch bedoeld... de COH zal bij incidenten op een handige lokatie neergezet worden, en dat zal zeker niet op een boot op het water zijn!

groeten,
René de Caluwé


whahahaha ;D ;D :D


muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
Reactie #17 Gepost op: 20 augustus 2008, 13:38:35




Even een berichtje van uit Den Helder.
Begint te lopen met het evenementen en een zeer bijzondere wagen op de promostand


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #18 Gepost op: 20 augustus 2008, 13:51:43
Ideale combinatie voor brigade´s welke gebruik maken van brandweer materieel ::) Ziet er goed uit!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #19 Gepost op: 20 augustus 2008, 16:32:08
lekker offtopic, maar ben erg benieuwd van wie deze auto is (meen dat er 'KNBRD, ondersteuning' op de deur staat?) en waarom hij zo uitgevoerd is?


en het klinkt trouwens allemaal erg goed hoe de Reddingsbrigade in dit evenement staat
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch