alleen het stoeltje was er niet ze zaten in het gras was mooi weer of stonden langs het parcours het was bij een wiellerronde bedoel je dit Rescue Ik kan je plaatje niet zien.. De link is niet goed gedaan, en verwijst naar iets op je lokale schijf..
Ik heb geen zin om mensen die hun vrije tijd op offeren, en naar beste eer en geweten, een eerste hulp dienst draaien, op de voor hun altijd normale manier onder uit te halen..
Voorop gesteld de ene NRK en/of EHBO-vereniging is niet het zelfde als het andere.. Je komt zeer professionele afdelingen en verenigingen tegen, en je hebt helaas ook die als papzakken onderuit een stoeltje hangen, en voor de vierde keer gratis hamburgers naar binnen verorberen.. En als ze iets moeten doen, helemaal niets presteren, of alleen maar om hulp kunnen roepen, of juist een trauma slachtoffer netjes in de stabiele zijligging leggen.. Kwaliteit van zorg, en kwaliteitsplannen hebben dan nog nooit van gehoord.. (ik heb me diploma toch ?)
Ik denk dat eerste hulp verenigingen en het NRK veel professioneler hun diensten moeten regelen.
En waarom lokale NRK afdelingen onder hun eigen landelijke tarief aanbieden en hun eigen richtlijn negeren is mij een raadsel..