gebruik werkhandschoenen

Auteur Topic: gebruik werkhandschoenen  (gelezen 6571 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Heleen Lotus

• Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 2 maart 2009, 22:37:41
begrijp ik goed uit het aantal reacties dat de rest van Nederland met de handen in de zakken staat,

of de handschoenen niet gebruikt?????? hahahahahahaha >:D >:D

groet

logistiek  8)

Ja hoor ik sta met regelmaat met mij handen in de zakken..................................wanneer het werk klaar is.  ;D  ;D  ;)
Maar even serieus. Ook bij ons zijn de handschoenen voor veel vrouwen te groot.
Het verdwijnen van de handschoenen komt bij ons niet veel voor, aangezien alle handschoenen nadat deze gebruikt zijn, weer in de kist terug moeten en deze dan ook geteld worden.
Op deze manier blijven onze handschoenen op het aantal dat wij moeten hebben.
Een enkele keer verdwijnt er wel eens eentje, maar dit gebeurt niet veel.

Koen de Brabander

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 3 maart 2009, 08:19:01
Dit is een discussie platform dus reacties bij voorkeur op het forum. Zo hebben andere leden er ook nog wat aan...  ;)

Vandaar even je e-mail weggehaald (je bent toevallig toch ook niet de leverancier...  ::) ::))

Ben het helemaal eens dat dit een discussie platform is maar geen reclame prikbord... vandaar de vraag om te reageren via mail.
En ja ik ben idd de leverancier van het bewuste merk voor wie het wil weten.

Mvg Koen

B.A.

• Forum gebruiker
  • EHV, Rode kruis afd. Nunpeet, GNK Noord-Oost Gld
Reactie #12 Gepost op: 21 juni 2011, 08:53:40
Hallo allemaal,

Even een oud topic wat nieuw leven in blazen ;).
Ik heb zelf ook slechte ervaring emt de standaard werkhandschoenen in de GNK uitrusting. Ik zoek een paar fijne handschoentjes lieft in geel en/of groen. iemand ervaring met een merk of winkel?

Ik hoor graag van jullie.

Alvast bedankt

Mattijs

• Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 21 juni 2011, 11:07:09
Hallo allemaal,

Even een oud topic wat nieuw leven in blazen ;).
Ik heb zelf ook slechte ervaring emt de standaard werkhandschoenen in de GNK uitrusting. Ik zoek een paar fijne handschoentjes lieft in geel en/of groen. iemand ervaring met een merk of winkel?

Ik hoor graag van jullie.

Alvast bedankt

Ik gebruik bij het op- en afbouwen van festivals altijd handschoenen van een tuincentrum, wit leer aan de binnenzijde, stof aan de buitenzijde, niet te dik, zodat je ook op de tast dingen kunt doen. Zijn er in de maten  8 en 10. Voor dames heeft het tuincentrum vaak nog wel kleinere maten ook.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV