Je 'pakt' ze erg hard door de geluidsinstallaties in beslag te nemen.... Dan kunnen ze ergens anders weer geen nieuw feestje gaan bouwen...
Volgens mij hebben ze in de afgelopen jaren één keer aan het Veerse Meer bij De Piet, in Heinenoord en ergens in Brabant zo'n 'feest' georganiseerd....
en verder waren er teveel geluidsinstallaties voor de politie om in beslag te nemen.
en je 'pakt ze erg hard' klopt een beetje, want ze kunnen dan niet verder feesten op dat moment, maar hebben hun geluid altijd binnen no-time weer terug.
Deze feesten zullen gewoon blijven doorgaan. en dat dit feest iets te maken zou hebben met het op komst komende kraakverbod is ook vette onzin (gelzen her en der op nieuwssites), dit feest is niet vanuit die gedachtengang goerganiseerd.
er word altijd een locatie gezocht waarvan ze denken dat het ver genoeg van de bewoonde wereld is, zodat er geen overlast is en zodat het feest zo lang door kan gaan als dat ze willen. na een feest word er altijd opgeruimd, vaak worden de locaties nog schoner achtergelaten als dat ze al waren.
DAT VIND JE OP GEENEEN COMMERCIEEL FEEST! daar bljift altijd een teringzooit achter, zijn er vaak ruzies, mensen die door overmatig drugsgebruik afgevoerd moeten worden naar de AHBO. geen van de net genoemde dingen heb ik mee gemaakt in de lange tijd die ik naar dit soort feesten ga.