10 September 112 Feest Leidschendam-Voorburg, Zuid Holland

Auteur Topic: 10 September 112 Feest Leidschendam-Voorburg, Zuid Holland  (gelezen 1560 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Frankovski

  • Artikel 141 én 142 SV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Gepost op: 2 september 2008, 11:25:03
De brandweer en de politie van Leidschendam-Voorburg houden woensdagmiddag 10 september gezamenlijk een 112-dag, waarop verschillende hulpdiensten zich presenteren en waarop zij van dichtbij laten zien wat zij dagelijks doen om de gemeente veilig te houden. De festiviteiten vinden tussen 13:00 en 17:00 uur plaats op het Voorburgse evenemententerrein aan de Prins Bernhardlaan, tussen de voetbalvelden van Forum Sport en het Noteboompark.

Tijdens de 112-dag zijn verschillende voertuigen van zowel de brandweer als de politie aanwezig. Nieuwe maar ook echte oldtimers! Het is dan mogelijk om een brandweerhoogwerker van dichtbij te zien en om te communiceren met brandweerduikers die in een bassin zwemmen.
Ook de zogenaamde “bikers” zijn present. Deze fietsende politieagenten laten zien dat je op de fiets ook heel goed je werk als politieagent kunt doen.

Naast de politie en de brandweer zijn ook de Ambulance, Reddingsbrigade Vlietland en het Rode Kruis aanwezig. Het is ook mogelijk om een kijkje te nemen in een echte Dierenambulance.
Naast allerlei rondritten met hulpverleningsvoertuigen en demonstraties kunnen de bezoekers zich ook uitgebreid laten voorlichten bij de diverse stands.

In verband met de beperkte parkeergelegenheid worden bezoekers verzocht zoveel mogelijk met het openbaar vervoer, lopend of op de fiets te komen.




ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #1 Gepost op: 2 september 2008, 11:53:19
Ook zal de Lifeliner 2 er bijzijn, mits geen inzetten want ze blijven paraat!
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2 Gepost op: 2 september 2008, 12:24:32
Wat een rare dag, na de vakantie´s  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Frankovski

  • Artikel 141 én 142 SV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Reactie #3 Gepost op: 2 september 2008, 12:51:20
Lijkt me een tactische keuze: Iedereen is weer terug van vakantie en op woensdagmiddag zijn alle kinderen vrij.  O0


Politiefan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
Reactie #4 Gepost op: 8 september 2008, 16:11:01
Ik zal kijken om nog wat fototjes te schieten, kan ik mijn pas aangeschafte D40 ff testen :P