(Particuliere) Beveiligingsvoertuigen

Auteur Topic: (Particuliere) Beveiligingsvoertuigen  (gelezen 139581 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Matth

• Hoofdagent Eenheid OOB
  • Forum gebruiker
Reactie #210 Gepost op: 19 juli 2014, 09:49:21
Ik heb net nog een wat foto's zitten kijken en opcde tourans van ze lijkt zelfs de matrix "stop politie" te zitten.  Maar nogmaals respect naar de mensen die er werken hoor. Ik ben ervan overtuigd dat het harde werkers zijn.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #211 Gepost op: 19 juli 2014, 10:48:50
Citaat van: Matth link=msg=1284537 date=1405755290

Ik heb het nooit gehad over de hulp verlening. Van mij mag iedereen hulp verlenen als dat een persoon of goed ten goede komt. Zou vreemd zijn als iemand daar een andere menng over heeft. Voor wat betreft "ze hebben zo goed als de zelfde bevoegdheden als de politie". Dit is gewoon niet waar, ze zijn gewoon gewoon geen algemeen opsporingsambtenaar. Leuk en mooi initiatief zie verkeerscontrole maar als een chaufeur dr geen zin in heeft houd het wel een beetje op voot tata.
Op het moment dat je op het terrein van Tata of de bloemenveiling komt zal je ook aan de regels van het bedrijf moeten houden. Overtreed je deze regels dan zal er echt wel een rapport worden opgemaakt welke misschien niet naar de rechter gaat, maar bij het te vaak overtreden van de regels (of een grove overtreding) dan kan men jou wel de toegang tot het terrein ontzeggen voor een periode.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

klf grimmenstein markt

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #212 Gepost op: 19 juli 2014, 12:20:07
Citaat van: Matth link=msg=1284537 date=1405755290

Ik heb het nooit gehad over de hulp verlening. Van mij mag iedereen hulp verlenen als dat een persoon of goed ten goede komt. Zou vreemd zijn als iemand daar een andere menng over heeft. Voor wat betreft "ze hebben zo goed als de zelfde bevoegdheden als de politie". Dit is gewoon niet waar, ze zijn gewoon gewoon geen algemeen opsporingsambtenaar. Leuk en mooi initiatief zie verkeerscontrole maar als een chaufeur dr geen zin in heeft houd het wel een beetje op voot tata.

Niet meewerken aan een controle van de DBB van Tata heeft wel degelijk gevolgen niet in de zin van wetgeving waar de politie zich op kan baseren maar als ik gesnapt wordt op te hard rijden en maling heb aan de staandehouding door de DBB kom je eenvoudig niet verder dan de poort en gaan de slagboompjes dicht, gevolg dat je er na een registratie voorlopig niet meer op het terrein komt en als je het echt bond hebt gemaakt kom je er zelfs nooit meer op en er zijn zelfs voorbeelden dat het bedrijf waarvoor men werkt de toegang tot het terrein is ontzegt, nee een PV in de vorm van een prent kun je er niet oplopen maar ik denk dat je die beter kunt oplopen dan bijvoorbeeld einde dienstverband.

Ik heb kippers hun lading hoogovenszand zien storten aan de poort, ik heb zelf een tijdelijke rijontzegging gehad op het terrein, en ook daar kent men verschillende vormen van, in mijn geval alleen voor bedrijfsvoertuigen maar kan zomaar ook voor je eigen auto zijn en denk erom het ligt allemaal vast, eigen personeel of contractor je hebt gewoon een dossier. Alcohol controles... ook die houd men en drank op is minimaal een schorsing aan je broek.
Kortom men heeft best wel de nodige sancties voor je op de plank liggen te starten met een (geregistreerde) waarschuwing via strafpunten tot ontslag.....

De matrixen waarvan jij vermoed dat er "stop politie" op staat heeft men inderdaad zij het met de tekst "stop bewaking" en in de bedrijfregelmenten is gewoon vast gelegd dat die opgevolgd moeten worden en als jij binnen komt worden die regelmenten gewoon netjes verstrekt en zou je dus kennis moeten hebben van de bevoegdheden van, niet mee eens dan niet binnen.

En wannabee gehalte ..... ik durf bijna te stellen dat ik meer respect heb voor deze, in jou ogen, wannabee's dan voor menig diender
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #213 Gepost op: 19 juli 2014, 13:28:23

En wannabee gehalte ..... ik durf bijna te stellen dat ik meer respect heb voor deze, in jou ogen, wannabee's dan voor menig diender
Lekkere instelling...

Bollie

• Forum gebruiker
Reactie #214 Gepost op: 19 juli 2014, 13:30:59
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1284563 date=1405765207
Niet meewerken aan een controle van de DBB van Tata heeft wel degelijk gevolgen niet in de zin van wetgeving waar de politie zich op kan baseren maar als ik gesnapt wordt op te hard rijden en maling heb aan de staandehouding door de DBB kom je eenvoudig niet verder dan de poort en gaan de slagboompjes dicht,

Denk wel dat we hier 1 duidelijk verschil hebben dat dit alleen maar op privaat terrein kan. Als dit op openbaar(publieke) terrein gebeurd dan denk ik zomaar dat aanwijzing hv dienst zo maar is ingetrokken kan gaan worden.

Citaat
Ik ben vanuit de chemische industie daar wel eens geweest, en als ik kijk wat voor strenge regels er bij ons gelden(zowel beveiliging/ops enz) en bij hun dan kan vanuit mijn evaring zeggen dat het nog een stuk beter kan. De opmerking van jou lijkt me meer een persoonlijke aanval omdat jij het ontrecht als een aanval op jou ziet.

klf grimmenstein markt

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #215 Gepost op: 19 juli 2014, 14:17:53
Citaat van: Frank. link=msg=1284569 date=1405769303
Lekkere instelling...

Das geen instelling maar de bal terug leggen waar hij vandaan komt.

Citaat van: Bollie link=msg=1284571 date=1405769459
Denk wel dat we hier 1 duidelijk verschil hebben dat dit alleen maar op privaat terrein kan. Als dit op openbaar(publieke) terrein gebeurd dan denk ik zomaar dat aanwijzing hv dienst zo maar is ingetrokken kan gaan worden.

Waar is gesteld dat men buiten het terrein handhavende taken uitvoert ??

Citaat van: Bollie link=msg=1284571 date=1405769459
Ik ben vanuit de chemische industie daar wel eens geweest, en als ik kijk wat voor strenge regels er bij ons gelden(zowel beveiliging/ops enz) en bij hun dan kan vanuit mijn evaring zeggen dat het nog een stuk beter kan. De opmerking van jou lijkt me meer een persoonlijke aanval omdat jij het ontrecht als een aanval op jou ziet.

Ik zie het niet als een persoonlijke aanval ik vind het alleen aan het belachelijke grenzen om deze mensen voor wannabee te verslijten.

En natuurlijk kan het altijd beter en daar zullen ze bij Tata vast voor openstaan, helaas kom ik in mijn huidige werk ook in de chemie en ik kan je verzekeren dat er nog veel bedrijven zijn waar zaken een stuk beter / veiliger geregeld kunnen worden maar dat is niet waar het hier om draait het draait om het feit dat er bewakingsbedrijven zijn die gerechtigd zijn om OGS te voeren ook buiten het bedrijfsterrein dat men daar buiten uiterst beperkt is spreekt voor zich omdat ze buiten het terrein geen enkele bevoegdheid hebben maar dat maakt ze niet op voorhand tot wannabee.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #216 Gepost op: 19 juli 2014, 14:22:47

Das geen instelling maar de bal terug leggen waar hij vandaan komt.
Dus uit wroeging geen respect meer voor menig diender? Lekkere instelling...

klf grimmenstein markt

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #217 Gepost op: 19 juli 2014, 14:26:21

Dat maak jij ervan, ik denk als diender geen respect voor een bewaker op eigen terrein.... minstens zo lekkere instelling of is een bewaker echt minder dan een diender ????

Matth

• Hoofdagent Eenheid OOB
  • Forum gebruiker
Reactie #218 Gepost op: 19 juli 2014, 15:05:44

Ik heb aangeven wel deglijk respect te hebben voor deze mensen, staat in mijn laatste post. Er wordt ergens in een post beweerd dat ze optreden rondom hun terrein. Daar gaat het mij over, wat ze op hun terrein doen zal me een ... wezen.

paulg

• Senior gebruiker
Reactie #219 Gepost op: 19 juli 2014, 15:11:07
heren, heren, maak je toch niet zo druk, het is buiten (en binnen) al warm genoeg  98uiye