0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Ik heb volgens mij nog ergens een foto van een voertuig van Landside Operations. Indien interesse ga ik van het weekend in me archief kijken.
Dienst:Luchthaven SchipholAfdeling:AviationStandplaats:Terminal 3Wagenpark Nr:534Roepnummer: -Kenteken:6-KFS-82Soort voertuig:Support voertuig BHVMerk / Type:Volkswagen Caddy CNGBijzonderheden: Trekhaak voor calamiteiten aanhanger.
Dienst:Luchthaven SchipholAfdeling:Capaciteits ManagementStandplaats:Terminal westWagenpark Nr: 536Roepnummer:Mike 2 Kenteken:5-KHP-90Soort voertuig:Voertuig capaciteits Management AASMerk / Type:Volkswagen TiguanBijzonderheden:Eerste Tiguan met dubbele amber LED beacon
Dienst:Luchthaven SchipholAfdeling:Airside OperationsStandplaats:OND GebouwWagenpark Nr: -Roepnummer:Onderhoud 7Kenteken:BS-SZ-95Soort voertuig:Personeel transport Airside Operations Merk / Type:Volkswagen 2DX0AZBijzonderheden:voor zover bekend het enige grijze airside voertuig met striping.
Dienst:Luchthaven SchipholAfdeling:TranscarStandplaats:P22Wagenpark Nr: 515Roepnummer:TD97Kenteken:-Soort voertuig:"huur" wagen transcarMerk / Type:Volkswagen CombiBijzonderheden:-
Ik zag dit voertuig (de Mercedes bus) afgelopen maandag op Schiphol staan, vond hem er nogal oud uitzien ten opzichte van de rest van het wagenpark. Weet iemand of deze nog in dienst is en waar hij voor wordt gebruikt?
Dit is een voertuig van AMS (Airfield Maintenance Service)En dee wordt inderdaad nog gewoon gebruikt.