Luchthaven Autoriteit

Auteur Topic: Luchthaven Autoriteit  (gelezen 180919 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #390 Gepost op: 1 mei 2014, 13:30:27
Hij is gekeurd, klasse II, zowel Amber K2 als blauw K2. Althans, als ik de folders mag geloven.


ArjanSPL

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 324
  • Schiphol-fiel, HV Geïnteresseerd
Reactie #391 Gepost op: 1 mei 2014, 17:35:31
Citaat van: LemmensSpecialVehicles link=msg=1263897 date=1398937676
Het betreft een grootschrift matrix. Normaalgesproken is dit voor stationair gebruik, of gebruik bij lage snelheden. Wel zeer duidelijk zichtbaar, ook onder een hoek.
Toch zegt de folder van de leverancier wat anders

Trafic Storm series has been certified to run at 210Kmph maximum, both with open sign and with closed sign.

http://www.fedsigvama.com/portal/pb_gb/P2058001gb_TrafficStorm.pdf


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #392 Gepost op: 2 mei 2014, 23:18:26
Citaat van: LemmensSpecialVehicles link=msg=1263897 date=1398937676
De standaard stopborden in de Freedom lijken mij niet geschikt voor "Follow Me" instructies, aangezien een piloot zelden rechtstreeks op de balk kijkt, maar onder een hoek.

Rotterdam Airport heeft wel Freedom's met Follow-Me signs als ik me niet vergis  0098.
Nu rijden de piloten er toch meestal  ''strak'' en recht achter??
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


ArjanSPL

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 324
  • Schiphol-fiel, HV Geïnteresseerd
Reactie #393 Gepost op: 2 mei 2014, 23:24:15
Tijdens de NSS hebben de onderhoud autos (T5) ook rond gereden in Marshall dienst met een freedom balk.
Echter is de matrix inderdaad vrij klein en kan ik me voorstellen dat er voor goede zichtbaarheid ook met een BZO fase is gekozen voor een duidelijk grote matrix


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Reactie #394 Gepost op: 2 mei 2014, 23:27:24
Citaat van: Jerommeke link=msg=1264269 date=1399065506

Nu rijden de piloten er toch meestal  ''strak'' en recht achter??

Je hebt twee hoeken de verticale en de horizontale. Misschien wordt hier de verticale hoek (hoogteverschil tussen piloot en het bord) bedoeld.


ArjanSPL

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 324
  • Schiphol-fiel, HV Geïnteresseerd
Reactie #395 Gepost op: 17 juni 2014, 14:59:55
Citaat van: ArjanSPL link=msg=1263545 date=1398811830





Fotos (c) TTd Delft
Ondertussen zijn de C2 en C3 ook vervangen voor dit type voertuig


otisdc

  • Inspecteur LHI - BRU
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
  • Inspecteur van de luchthaveninspectie BRU Airport
Reactie #396 Gepost op: 26 januari 2016, 18:20:58
Ik begin 1 februari te werken bij Brussels Airport als Inspecteur van de Luchthaveninspectie.
Onze dienst (Airport Inspection Security) is zowel Landside en Airside actief en verzorgd de beveiliging van de luchthaven.

Hieronder een foto van een dienstvoertuig:
(let wel dat dit een verouderde foto is, ondertussen is het logo van BRU airport veranderd, de striping daarentegen blijft hetzelfde)



Info omtrent de dienst:

* Patrouille in de gebouwen (verschillende zones publiek en niet-publiek)
* Patrouille op de tarmac perimeter
* Patrouille op de perimeter gewapend
* Toezicht op de uitvoering van de controleactiviteiten van het personeel van de privé security onderaannemer
* Verzorging van de wapenoverdracht
* Dispatch en administratie
* Uitvoeren van interventies

Bevoegde openbare macht dmv een Mandaat van Inspecteur van de luchthaveninspectie - bevoegdverklaring Beveiling conform het K.B. van 04/05/99 uitgereikt door de Federale Overheidsdienst Mobiliteit en Vervoer


otisdc

  • Inspecteur LHI - BRU
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
  • Inspecteur van de luchthaveninspectie BRU Airport
Reactie #397 Gepost op: 29 februari 2016, 20:39:28
Citaat van: Haageneesch link=msg=1249057 date=1394305635
En alle kleuren van de regenboog op het dak als signalering.
Elk met z'n doel natuurlijk.
Oranje en blauw spreken voor zich, de groene is om het desbetreffende voertuig te identificeren als plaats voor motorkapoverleg bij ernstige gebeurtenissen.