@ Red Cross Medic: voorlopig alleen speculaties en persoonlijke wensen. De ambulance variant van de Amarok komt af en toe ter sprake maar ook de Unimog bijvoorbeeld. Afwachten dus. Ik denk overigens niet dat de 300 miljoen die we extra gaan krijgen (of minder gaan bezuinigen, het is maar hoe je het bekijkt) direct in nieuwe voertuigen gestopt gaat worden...
@ Grumpy91: de boxer heeft inderdaad geen rood kruis bovenop de opbouw, echter wel eentje op het afgeschuinde deel vooraan, wat goed zichtbaar is van boven. Als je goed kijkt op het filmpje (met hoge resolutie) dan zie je ook dat er her en der wat witte verf afgebladderd is. Dat gebeurd wel eens als je tussen bomen/struiken door rijdt. Overigens worden de kruizen pas zichtbaar gemaakt als er daadwerkelijk hulp verleend wordt (gaat worden). Dit om de grote boze vijand niet te veel van informatie te voorzien. De hulppost heeft wel een banner met 2 rode kruizen die over de tent gegooid kan worden maar ik denk omwille van de tijd dat dit nu niet is gebeurt. De shelter achter de tent heeft zijn kruizen ook niet niet opengeklapt viel mij nu op. En dat zijn kruizen van zo'n beetje 1x1 meter. Opvallend dus.