Zo werkt het dus niet.
De HAP is er voor spoedgevallen, en buikklachten die al maanden bestaan vallen niet in de categorie spoed.
Bovendien kent de HAP-arts de patient helemaal niet en is dus niet de persoon om lang bestaande klachten te beoordelen.
Jups, heelmaal mee eens !
Ik zal de laatste zijn die naar de HAP gaat, hun tijd kunnen ze veel beter besteden voor de echte acute noodzakelijke gevallen
Maar alsnog naar de Huisarts toe, hm , Ik ben gewoon bang dat ik er voor niks heen ga, hun tijd afneem die weer voor ergere gevallen gebruikt had kunnen worden .
Ik heb ondertussen ook nazoeking gedaan , en kans dat ik Vleesbomen heb zeer groot, gezien mn leeftijd, mn lage rugpijn, pijn in de benen , en ook na lange eind lopen in mn liezen ,
mn buik ziet eruit of ik zwanger ben , wat ONMOGELIJK is , ivm eierstokken doorknippen en uiteindes gebrand !
verder het gevoel of ik steeds mn periode moet hebben,en heb ik de periode heb ik MEGA last van mn buik, iets wat ik NOOIT eerder had dan nu de laatste jaar , soms is het zitten op een fiets al pijnlijk.. en voelt het of er iets gigantisch in mn buik in de weg zit .
Maar goed, als ik nu al een jaar last heb, wat wel verergert, maar totaal onschuldig kan zijn.. Pfff. zal ik wel of zal ik niet, zeurkous wel of niet, kostbare tijd beroven.. ja of nee..
Snap je?.. haar reaktie was super nuchter en ze leek overtuigd in der mening