Politie VOA Voertuigen

Auteur Topic: Politie VOA Voertuigen  (gelezen 190036 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #340 Gepost op: 7 februari 2012, 13:09:42
Als je het op tv gezien hebt dan moet dat wij Wegmisbruikers op SBS6 geweest zijn de afgelopen paar weken.
Ik erger me er dood aan het is er nog niet door en hun doen al popiejopie met andere namen.

Enrico, de benaming Noord-West-3 staat op zich los van de Nationale Politie. Er is al en jarenlange samenwerking vwb VOA in de regio's Kennemerland, Noord-Holland-Noord en Zaanstreek-Waterland. Dit is niet van de agelopen tijd of sinds de perikelen van de Nationale Politie. Bij de aanschaf van nieuwe VOA voertuigen is de naam ook op de motorkap gekomen. Op de vorige voertuigen stond namelijk wel gewoon Za-Wa, Kenn of NHN, maar reden al voor alle 3 de regio's. Vandaar dat het later zo is vernoemd.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #341 Gepost op: 7 februari 2012, 13:22:42
Jeroen ik begrijp wat je bedoelt. Alleen gaat het er mij om dat het bedweterige mannetje wat het presenteerd sinds dat
het nieuwe seizoen is begonnen in januari van Wegmisbruikers namen gebruikt die niet overeenkomen met de geplande
nieuwe "regionamen" voor als het eenmaal zover is.
Maar meneer wilt interessant doen en zo begrijpt de gemiddelde burger er straks niets meer van als de geplande namen
ingevoerd worden ter vervanging van de huidige regionamen.

En dat is het probleem juist op dit moment in het programma en zolang er nog niets is veranderd kan je het beste alles
blijven noemen zoals het op dit moment is en niet popiejopie gaan lopen doen als presentator.
Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #342 Gepost op: 7 februari 2012, 13:24:43
We hebben het over VOA-voertuigen en niet over Wegmisbruikers...  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #343 Gepost op: 7 februari 2012, 13:40:38
We hebben het over VOA-voertuigen en niet over Wegmisbruikers...  ::)

Als je kijkt naar #343 dan zie je dat ik daarop reageer omdat er aangegeven wordt dat hij het ook op TV ergens zag.
En Noord-West 3 is volgens mij nog steeds geen officiële naam wat betreft regionaam.
Dat men dat misschien intern gebruikt is iets anders maar ik hou me voorlopig nogsteeds aan de officiële namen die
bij het publiek bekend zijn qua regio's en ook het VOA valt nog steeds onder een regio ondanks dat men samenwerkt.
En dan is mijn link vrij snel gelegd met wegmisbruikers en niet bedoeld om van het onderwerp af te wijken want je weet
denk ik wel dat ik dat zelden of nooit doe.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #344 Gepost op: 8 februari 2012, 03:49:04
En Noord-West 3 is volgens mij nog steeds geen officiële naam wat betreft regionaam.
Dat men dat misschien intern gebruikt is iets anders maar ik hou me voorlopig nogsteeds aan de officiële namen die
bij het publiek bekend zijn qua regio's en ook het VOA valt nog steeds onder een regio ondanks dat men samenwerkt.

De officiële naam is Verkeersondersteuning Noord West 3. Het is géén regionaam, maar omdat het een inter-regionale dienst is, opgebouwd met medewerkers uit 3 korpsen en werkend voor 3 korpsen is er voor deze motorkap-aanduiding gekozen. Zoals ook al door Jeroen! aangegeven is dit al een tijd geleden doorgevoerd, zelfs de vorige Sprinter van Kennemerland (nu in bezit van Amsterdam-Amstelland) heeft het op de kap gehad.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #345 Gepost op: 11 februari 2012, 10:35:02


Soort voertuig: VOA voertuig
Merk voertuig: Mercedes Sprinter
Wagenparknummer: 1517
Kenteken: 57-VDJ-4
Dienst: Verkeerspolitie
Regio: Rotterdam-Rijnmond
Bijzonderheden:
Brandweer Papendrecht


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #346 Gepost op: 25 februari 2012, 07:59:50

Soort voertuig: VOA voertuig
Merk voertuig: Mercedes Sprinter
Wagenparknummer: 1499
Kenteken: 50-BT-SN
Dienst: Dienst Controle Infrastructuur Verkeer, bureau Verkeer, afd Forensische Technische Verkeersongevallen
Regio: Amsterdam Amstelland
Bijzonderheden: Voormalig voertuig van VOA Noord West


BRANDWEERuden

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #347 Gepost op: 5 maart 2012, 11:16:09

Soort voertuig: VOA voertuig
Merk voertuig: Volkswagen transporter
Kenteken: 18-VTF-9
Regio: Brabant-noord


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #348 Gepost op: 18 april 2012, 15:46:03


Dienst: Politie Rotterdam-Rijnmond
Afdeling: EXO, Verkeerspolitie
Standplaats: Boezembocht
Soort voertuig: Verkeers Ongevallen Groep
Roepnummer:
Wagenparknummer: 2016 ?? vergeten te notren
Merk & type: Mercedes Sprinter
Kenteken: 1-VTJ-77
Bijzonderheden:


Alwin

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 513
  • Fotograaf en EHBO er
    • aw foto
Reactie #349 Gepost op: 25 april 2012, 16:57:47
Iemand toevallig al foto's van de nieuwe VOA bus van Twente. (mercedes) ?