Politie VOA Voertuigen

Auteur Topic: Politie VOA Voertuigen  (gelezen 193945 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Michael 2141

  • Brandweer - Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 344
  • Zwaailichtverzamelaar
Reactie #390 Gepost op: 24 november 2012, 12:34:07


Dienst: Politie Brabant-Zuidoost
Bureau: Eindhoven
Afdeling: Forensische Technische Verkeers Onderzoeken - VOA
Soort voertuig: Dienstbus ongevallenanalyse
Wagenparknummer: -
Merk & type: Mercedes-Benz Sprinter 416cdi
Kenteken: 37-VTV-9
Byzonderheden: Hide-away LED`s in de koplampen in plaats van grillflitsers.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #391 Gepost op: 24 november 2012, 13:29:36
Snappen ze daar nou niet dat de striping achterop niet klopt? :-\

Zoek maar eens een bus in Amsterdam waar de striping wél conform de richtlijnen zit  ;)
(succes)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #392 Gepost op: 24 november 2012, 18:47:56
Bij ons (Kennemerland) ziet het er precies hetzelfde uit als in Amsterdam, vind dit juist een stuk strakker.

Edit: even een paar topics bekeken, maar KEN en A-A zijn inderdaad de enige met deze compacte versie...

En Brabant zo te zien ook (zie foto hierboven)


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #393 Gepost op: 25 november 2012, 09:08:05
Zoek maar eens een bus in Amsterdam waar de striping wél conform de richtlijnen zit  ;)
(succes)

En dan doet AA niet eens zelf striping aanbrengen.


ArjanSPL

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 324
  • Schiphol-fiel, HV Geïnteresseerd
Reactie #394 Gepost op: 30 november 2012, 12:35:17
Niet helemaal mijn hoek maar misschien voor jullie hier wle intresant.

groet,
Arjan

===
TTd levert nieuwe VOA-voertuigen (Verkeers Ongevallen Analyse)
30 november 2012
 

TTd heeft onlangs meedere VOA-voertuigen geleverd. De VOA (Verkeers Ongevallen Analyse), registreert door middel van verschillende technieken de omgeving van een ongeval. De voertuigen zijn voorzien van een werkplek, diverse communicatiemiddelen en een mast met draaibare camera.
 
Voor meer informatie over dit artikel of dit product, kunt u een mail sturen naar: sales@ttd.nl






Bron: www.ttd.nl


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #395 Gepost op: 30 november 2012, 17:09:08
Nu de vraag voor welke regio ze zijn


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #396 Gepost op: 30 november 2012, 19:15:07
AA zijn sprinters


Scaniafan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
  • HV geïnteresseerde
Reactie #397 Gepost op: 5 december 2012, 23:58:22
Is dat een handige plek voor een stopbord aan de voorzijde? Valt als ik even denk hoe ik mijn spiegels heb staan in de auto vrijwel niet in de binnenspiegel of de buitenspiegels, en qua hoogte lijkt ie mij gemonteerd onder de gemiddelde onderrand van achterruiten van auto's... Zou die niet beter op het dashboard geplaatst kunnen wijn?
Rij nooit harder dan je beschermengeltje kan vliegen =)


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #398 Gepost op: 6 december 2012, 00:02:12
Is dat een handige plek voor een stopbord aan de voorzijde? Valt als ik even denk hoe ik mijn spiegels heb staan in de auto vrijwel niet in de binnenspiegel of de buitenspiegels, en qua hoogte lijkt ie mij gemonteerd onder de gemiddelde onderrand van achterruiten van auto's... Zou die niet beter op het dashboard geplaatst kunnen wijn?
Een stopbord op een touran (er op, in de lichtbalk) is weer te hoog. Probleem is op te lossen door afstand te nemen.


Scaniafan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
  • HV geïnteresseerde
Reactie #399 Gepost op: 6 december 2012, 00:06:01
Een stopbord op een touran (er op, in de lichtbalk) is weer te hoog. Probleem is op te lossen door afstand te nemen.

Hmja... Dat kan ik begrijpen. Maar met de gemiddelde spiegelkwailiteit van de Nederlandse bestuurders ga je er natuurlijk ook liever voor rijden.
Rij nooit harder dan je beschermengeltje kan vliegen =)