0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.
presentatie van 5 OvD-B voertuigen voor utrechtGepubliceerd op 28 feb 2013even een stukje fietsen door en om de stad heen, en wanneer ik bij visser langs kom zie ik 5 OvD-B's staan voor utrecht die voor in line up stonden voor de laatste fotos voor dat ze weg naar hun kazernes toe gingen.
Welke districten krijgen deze voertuigen?
presentatie van 5 OvD-B voertuigen voor utrechtpresentatie van 5 OvD-B voertuigen voor utrechtdamenster· Gepubliceerd op 28 feb 2013even een stukje fietsen door en om de stad heen, en wanneer ik bij visser langs kom zie ik 5 OvD-B's staan voor utrecht die voor in line up stonden voor de laatste fotos voor dat ze weg naar hun kazernes toe gingen.
@live kan jij vertellen wat de kleur was van deze 5 wagens?
Ik heb er vanuit het raam uitzicht op één: hartstikke brandweerrood.Waardige voertuigen waarmee de OvD's als flankcommandanten (bij natuurbranden) weer een stukje beter uitgerust zijn!
Veiligheidsregio Utrecht heeft donderdag 28 februari j.l. vijf nieuwe Nissan Pathfinders OVD voertuigen bij Visser afgenomen. De door Visser Leeuwarden opgebouwde voertuigen zijn standaard voorzien van een uitgebreid optiepakket zoals achteruitrijdcamera in navigatiescherm, parkeersensoren en inschakelbare 4x4 aandrijving. Het ruime achtercompartiment - bij handhaving van de achterbank - in combinatie met een brede achterklep maakt de Nissan Pathfinders zeer geschikt voor de inrichting van een multifunctionele materiaalruimte. In nauwe samenspraak met de gebruikers is een materiaalruimte ontwikkeld bestaande uit drie niveaus:1. Niveau 1 bestaat uit o.a. uit een uitschuifbaar plateau voor alle communicatie apparatuur2. Niveau 2 herbergt een opklapbare whiteboard en een uitschuifbare kaartentafel 3. Niveau 3 bestaat uit een bergvak voor A3 ordners en twee laden voor o.a. opbergen van diverse meetapparatuur
Dienst: Brandweer Noord DrentheStandplaats: n.v.t.Roepnummer: 03-0390Soort voertuig: DA-HOvDMerk & type: Opel Zafira 2.0DTHOpbouw:VisserBijzonderheden:gaat er binnen kort ook uit komt een VW touran voor terug Dienst: Brandweer Noord DrentheStandplaats: AssenRoepnummer: 03-8293Soort voertuig: DA-OD/VC3Merk & type: Mercedes Vito 115Cdi Opbouw:VisserBijzonderheden:is uit dienst staat bij DRV over 1,5 maand komt er een nieuwe OvD auto een VW t5 tot die tijd rijd de OvD in de auto van de ex OvD de wolden een skoda 4x4.