Tsja, die termen worden al heul lang gebruikt in Amsterdam en ík zie het probleem eerlijk gezegd niet zo. Overigens lok ik geen discussie uit, maar denk ik wel dat het duidelijk is dat het een brandweervoertuig is
De auto zal best wel herkend worden, dat zal het probleem niet zijn. Ik vraag me alleen altijd af waarom sommige mensen het altijd nét weer even anders moeten doen dan we het hebben afgesproken. Maar dat zal wel typisch Nederlands zijn. Nederlanders willen namelijk alles goed dichtgetimmerd hebben met regeltjes en wetten. En daar moet iedereen zich aan houden.....behalve jijzelf. Ook zijn Nederlanders minder goed in het domweg uitvoeren van hetgeen gevraagd wordt. We gaan ons eerst altijd even kritisch afvragen of dat wel echt nodig is. En zo niet dan passen we de regels zelf even aan....
Mooie foto , Maar idd wijkt Amsterdam weer is af van Nederland, dat doen ze met de ambu's, de brandweer wagens en de bemanning op de TS, het zal daar altijd een apart clubje blijven
Ik heb wel eens horen zeggen: "Je hebt Brandweer Nederland en je hebt Brandweer Amsterdam".......
Overigens is Brandweer Amsterdam niet de enige die het stripingsregelement niet naleeft. In den lande zie je wel meer dingen die volgens de regeling anders zouden moeten zijn.
Maar goed, laten we deze discussie maar gauw staken en weer naar de OVD-voertuigen gaan.