0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Soort voertuig: voertuig van de Meet Plan Leider (MPL)Merk voertuig: Volkswagen TouranRoepnummer: 18-194Korps: -Regio: Zuid-Holland ZuidBijzonderheden: Weet iemand wat deze persoon doet?
de meetleider heeft de leiding over de meetploegen die op gevaarlijke stoffen meten bij een grote brand, coordineerd dus waar men moet gaan meten,heb ik dat goed?BAC weet ik nietmogelijk Bevelvoerder AlarmCentrale ofzo iets?
Merk voertuig: Volkswagen Polo
Dus eigenlijk hoort die meetplanleider niet in dit topic thuis dan?
Hierbij twee nieuwe voertuigen in de regio Zuid-Holland Zuid! Weet alleen niet of deze twee voertuigen in dit topic thuis horen:Soort voertuig: voertuig van de Meet Plan Leider (MPL)Merk voertuig: Volkswagen TouranRoepnummer: 18-194Korps: -Regio: Zuid-Holland ZuidBijzonderheden: Weet iemand wat deze persoon doet?Soort voertuig: BAC voertuigMerk voertuig: Volkswagen TouranRoepnummer: 18-193Korps: -Regio: Zuid-Holland ZuidBijzonderheden: Wat betekend BAC en wat doet deze persoon in de regio?
Bijzonderheid: De wagens hebben geen lichtbalk/flitser!
Dat kan nog komen denk ik want het voertuig was net aangekomen op de kazerne, maar ik weet het niet zeker hoor. Kan iemand mij al vertellen wat BAC betekend (tweede Volkswagen Touran)?
Dienst: Brandweer Fryslan: kring NoordwestRoepnummer: ?Soort voertuig: DienstautoMerk en type: Volkswagen Polo 1.6 TDI HighlineOverige bijzonderheden: -