Ik vind het alleen vreemd dat die Visser niet meer komt. Er is hier verteld dat het een samenwerking zou zijn tussen Visser, Binz en Nilson. Binz verlengd al jaren mercedes chassis' voor de ambulance markt, maar nu zou Visser een probleem hebben met het verlengen terwijl miesen gewoon al rond rijd met een kant en klaar voertuig dat misschien zelfs al in productie is.
Binz VF212 rouwauto's rijden al rond dus wat zou dan het probleem zijn met het verlengen. Nilson heeft al een Volvo rondrijden met een opbouw die erg afwijkt van het oude concept het is een soort opbouw die Binz en Visser zouden gebruiken.
Ik denk dat we nooit het echte verhaal krijgen te horen, het zal niet duidelijk worden wat er fout is gegaan met de ontwikkeling van de Visser 5. En misschien komt de Visser 5 gewoon over een jaar of 2 , terwijl er dan in de tussen tijd een Miesen geleverd zal worden.
Binz VF212 rouwauto, foto uitvaartmobiliteit ravenstijn, Binz importeur voor de benelux
nilson V70, foto Nilson, een opbouw ala Visser en Binz, zou de Visser 5 er zo uit hebben gezien?
Foto's zijn ervoor om mijn verhaal wat duidelijker en geloofwaardiger te maken en ik weet dat een Volvo geen mercedes is.