Kan ik me goed voorstellen. Dacht ik ook aan bij het zien van deze foto's . Gaan ze eigenlijk door met deze voertuigen?
Het was de bedoeling dat RAVU de Visser5 geleverd ging krijgen. Alleen dit gaat niet door omdat Visser geen verlengd chassis krijgt toegeleverd door Binz (jahwel de concurrent die ook ambu's bouwt) omdat de laatst genoemde firma gewoonweg is gestopt met de productie van verlengde chassis'. Probleempje voor Visser en RAVU. Ik heb hier op t forum een gerucht gehoord dat Visser een lage Miesen e-classe gaat leveren, omdat miesen op dit moment de enige leverncier is van een lage e-classe ambulance.
Ik zelf denk dat Visser een contract heeft met RAVU voor de levering van lage e-classe ambu's en dat ze hierdoor genoodzaakt zijn om over te stappen op Miesen, plak er daarna een sticker op met Visser5 en niemand die het ziet. Daar zijn ze dus niet vies van bij visser, plak er een sticker op en zeg dat het je eigen product is en klaar.
Gisteren werd mij ook verteld bij de RAVU dat ze getrouwd zijn met dit model en niet anders willen. De wegligging is heel goed, ook voor de patient achterin.
Er is laatst een klant tevredenheids onderzoek gedaan door Onderzoeksinstituut NIVEL en het Julius Centrum van het UMC en daar scoorde ze tussen de 8 en de 9 mede dankzij de e-classe als ambu
bron: dnu.nu jos van sanbeek
http://dnu.nu/artikel/2811-hoog-rapportcijfer-voor-ambulancezorg-ravu