Fotograaf aangevallen bij rellen - Capelle aan den IJssel 20-09-2008

Auteur Topic: Fotograaf aangevallen bij rellen - Capelle aan den IJssel 20-09-2008  (gelezen 17020 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Fire Duif

• Gast
Reactie #30 Gepost op: 18 oktober 2008, 16:13:47
Anger ben het helemaal met je eens, echter om de discussie te laten lopen, wil ik me best openstellen voor discussie, hier kan het op dit moment wel, tijdens rellen ga ik niet in discussie met publiek of pers... dan ben ik bezig met mijn werk....

Jij heb dus tunnelvisie, jij slaat ook gewoon burgers die er niks mee te maken heeft... lekker bezig  :D

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #31 Gepost op: 18 oktober 2008, 18:25:37
Ik denk dat je even beter moet lezen...

Overigens... op het moment dat er rellen zijn en je wordt gevorderd weg te gaan dan heb je daar als "onschuldige burger" er gewoon niets meer te zoeken. Blijf je dan evengoed staan dan ben je onderdeel van het probleem...Als er dan op een gegeven moment een charge wordt uitgevoerd en je staat daar als "onschuldige burger" tussen en je krijgt klappen... dan moet je dat niet de desbetreffende agent verwijten maar eerder jezelf. Maar dat schijnt nu juist zo moeilijk te zijn in dit land...een fout bij jezelf te zoeken...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

Brandpreventist

• Senior gebruiker

regiorotterdam

• Gast
Reactie #33 Gepost op: 19 oktober 2008, 19:39:55
Wel toevallig dat forumgebruiker regiorotterdam(fotograaf in kwestie) en kazernerotterdam hetzelfde IP-bereik hebben...... :P ;D

Natuurlijk lees ik alles mee...
Alleen ik heb niet zo erg veel zin om te reageren.

Ik zal toch nog maar eens dat IP-Cheaken...

Gr,

Fotograaf in kwestie

dickiedick

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #34 Gepost op: 19 oktober 2008, 22:10:58
Sorry maar ik ben slechts een trouwe lezer van dit forum, meestal alleen nuttige informatie waar ik beroepshalve nieuwsgierig naar ben.

Maar in dit topic zie ik zoveel eigenaardigheden.
zie hieronder:
Citaat
Geplaatst door: regiorotterdam  
Voeg citaat toe
Citaat van: Straalpijp Rick op 15 Oktober 2008, 14:37:42
Wel toevallig dat forumgebruiker regiorotterdam(fotograaf in kwestie) en kazernerotterdam hetzelfde IP-bereik hebben......  

Natuurlijk lees ik alles mee...
Alleen ik heb niet zo erg veel zin om te reageren.

Ik zal toch nog maar eens dat IP-Cheaken...

Gr,

Fotograaf in kwestie

Nu reageerde die fotograaf in kwestie(regiorotterdam), dat hij niet hetzelfde IP bereik heeft. Ja logish dit is zijn eerste reactie op zijn nieuwe IP, hij is het nieuwste lid. Dus hij heeft even een nieuw lidmaatschap aangemaakt, met een nieuw IP nummer en nu is hij opeens heeeeel betrouwbaar.
En die andere dan, kazernerotterdam, die geeft zich uit voor politieman. Lijkt me sterk, want dan had hij wel een naam gekozen die dichter bij de politie dan bij de brandweer ligt. Want de kazernes in Rotterdam zijn volgens mij van de brandweer (en nog een van de Mariniers).

Sorry voor de fotograaf maar ik ga met Straalpijp Rick zijn mening mee

Ik zal me vanaf nu maar weer bezig gaan houden met het volgen van de zinnige topics, maar ik kon dit even niet laten

grtz.

regiorotterdam

• Gast
Reactie #35 Gepost op: 20 oktober 2008, 13:51:49
Sorry maar ik ben slechts een trouwe lezer van dit forum, meestal alleen nuttige informatie waar ik beroepshalve nieuwsgierig naar ben.

Maar in dit topic zie ik zoveel eigenaardigheden.
zie hieronder:
Nu reageerde die fotograaf in kwestie(regiorotterdam), dat hij niet hetzelfde IP bereik heeft. Ja logish dit is zijn eerste reactie op zijn nieuwe IP, hij is het nieuwste lid. Dus hij heeft even een nieuw lidmaatschap aangemaakt, met een nieuw IP nummer en nu is hij opeens heeeeel betrouwbaar.
En die andere dan, kazernerotterdam, die geeft zich uit voor politieman. Lijkt me sterk, want dan had hij wel een naam gekozen die dichter bij de politie dan bij de brandweer ligt. Want de kazernes in Rotterdam zijn volgens mij van de brandweer (en nog een van de Mariniers).

Sorry voor de fotograaf maar ik ga met Straalpijp Rick zijn mening mee

Ik zal me vanaf nu maar weer bezig gaan houden met het volgen van de

zinnige topics, maar ik kon dit even niet laten

grtz.

Mijn Account - Regiorotterdam bestond al hiervoor, echter hij was blijkbaar verwijderd ( Of verlopen ?? geen idee hoe dat werkt ) ik kon dus niet meer inloggen, dus ik moest wel een nieuwe aanmaken om te kunnen reageren.

En ik heb niet aan mijn IP adres zitten kloten. Ik ben handig met computers maar niet zo handig dat ik me IP adres zomaar even kan veranderen, geen idee hoe dat werkt. Maar als jij denkt dat ik wel zo handig ben is het een compliment.
En wat betreft de naam van ''kazernerotterdam'', en wie hij dan werkelijk is, dat moet je aan hem vragen.

Ik had zelf natuurlijk ook wel mijn verhaal hier kunnen doen, maar de meningen die andere aannemen wat betreft dit standpunt is toch niet (snel) te veranderen, het is een gevoelig onderwerp; zeker als de Perskaart er bij komt kijken.

Ik denk dat ik net zoals het nieuwe lid hierboven ook maar weer veder ga met lezen...

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #36 Gepost op: 20 oktober 2008, 14:43:48
nee dat is lekker, in het kader van ik wil nog meer opvallen! Bij dit soort dingen moet je niet willen opvallen. Elke fotograaf in het bezit van een politieperskaart heeft een RELLENkaart... die je om moet doen!
Maar die zie je niet vanaf de achterkant

*eindelose discussie*

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #37 Gepost op: 21 oktober 2008, 00:41:18
Inderdaad zinloos...

Ik ga volgende keer wel aan de relschopper vragen of ie niet toevallig een ppk en rellenkaart heeft.... >:D
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #38 Gepost op: 23 oktober 2008, 15:07:50
Jij heb dus tunnelvisie, jij slaat ook gewoon burgers die er niks mee te maken heeft... lekker bezig  :D
Ja, dat is de essentie van ME inzet... eerst wordt er een paar keer gevorderd dat je je moet verwijderen, als je er niets te zoeken hebt zorg je wel dat je weg bent toch??
Inderdaad zinloos...

Ik ga volgende keer wel aan de relschopper vragen of ie niet toevallig een ppk en rellenkaart heeft.... >:D
;D 8) >:D
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #39 Gepost op: 4 april 2009, 17:37:16
http://www.ad.nl/rotterdam/oost/3125955/Extra_maatregelen_voor_rustige_PreParty.html

Extra maatregelen voor rustige Pre-Party

CAPELLE AAN DEN IJSSEL - De derde Pre-Party op het Stadsplein in Capelle aan den IJssel vindt op 9 mei plaats.

De Capelse Jeugdraad, die het feest voor jongeren organiseert, heeft samen met de politie maatregelen genomen om te voorkomen dat het feest uit de hand loopt. De vorige editie op 20 septemner liep uit op rellen tussen jongeren en de politie.

In tegenstelling tot de vorige twee edities wordt er tijdens het feest alleen evenementenbier, met een lager alcoholpercentage, geschonken.

,,Het overmatig alcoholgebruik was een belangrijke oorzaak dat het misging na afloop van het feest,'' zegt Jonathan Smit van de Capelse Jeugdraad. ,,Daarom geen gewoon bier meer.''

Ook de hekken rondom het evenemententerrein zijn hoger. ,,We merkten dat er door de hekken flessen alcohol werden gesmokkeld. Dat hopen we door de andere hekken te voorkomen.''

Daarnaast heeft de organisatie geen tien maar twintig beveiligers ingehuurd die de boel in de gaten moeten houden. ,,Maar dat komt ook door de nieuwe indeling van het terrein. Er zijn meer ingangen, dus zijn er ook meer beveiligers nodig.''

Ondanks de slechte ervaringen van het laatste feest, kijkt Smit uit naar volgende maand als verschillende dj's van 16.00 tot 22.00 uur hun kunsten vertonen. ,,We mikken weer op 1500 bezoekers,'' zegt Smit. ,,Het is belangrijk dat we tóch weer zo'n feest in Capelle hebben. De vorige edities zijn goed ontvangen. We kregen van alle kanten vragen wanneer er weer een Pre-Party komt.''