In Utrecht gebruiken ze de LEP190 van Lowe. Perfect dingetje. Onze MK geeft aan dat ik erg slecht (hol) te verstaan ben met die Lowe oortjes...
Portofoonvraag: wie gebruikt de MTH800 ook en heeft last van het volgende:
Wanneer de groep in gebruik is en je status-t op dat moment iets (spraakaanvraag ofzo), dat hij de status oneindig lang blijft doorsturen (ook duidelijk te zien in het scherm)
Het is niet zo erg, maar laatst urgente aanvraag gedaan i.v.m. hectische situatie, en MK zei dat ik 25x (in 2/3 sec's) een urgente spraakaanvraag verzonden had. Nog erger: kon zelf niet spreken daardoor.
Krijg binnenkort sowiezo nieuwe firmware die dat waarschijnlijk oplost, maar vroeg me af of meer mensen dat hadden.
[ontopic]
De STP8000 van Sepura bevalt matig. Bedieningsgemak, verstaanbaarheid en solide bouw: een 10+
Wat betreft accesoires, programmeerbaarheid e.d. een 1.
Spreeksleutel met statusknoppen kan alleen geleverd worden met een antenne erop. Statusknoppen op de spreeksleutel zijn alleen te programmeren in de stijl: aanraken = verzenden. Indrukken, 2 seconden vasthouden en dan verzenden is niet mogelijk...
Los oortje in de porto is niet mogelijk...
Voorlopig blijf ik 'm nog dragen, maar het is (nog) geen daverend succes... Maar m'n MTH800 eigenlijk ook niet, dus ach