Persoon dodelijk verongelukt langs de Oostvaardersdijk - Almere - 26/09/08

Auteur Topic: Persoon dodelijk verongelukt langs de Oostvaardersdijk - Almere - 26/09/08  (gelezen 1796 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Persoon dodelijk verongelukt langs de Oostvaardersdijk
  
OOSTVAARDERSDIEP - Een persoon is vanavond rond zeven uur dodelijk verongelukt. Dit meldt een woordvoerder van de politie.

De bestuurder is door een nog onbekende oorzaak van de dijk gereden en kwam hier tot stilstand. De auto vloog in de brand toen de bestuurder er nog in zat, hierdoor kwam het slachtoffer te overlijden.

De brandweer heeft de brand geblust, maar de auto ging verloren. De toedracht van het ongeval is nog onduidelijk, de politie onderzoekt dit.







basseman

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 678
Reactie #1 Gepost op: 28 september 2008, 17:09:44
Persoon dodelijk verongelukt langs de Oostvaardersdijk
  
OOSTVAARDERSDIEP - Een persoon is vanavond rond zeven uur dodelijk verongelukt. Dit meldt een woordvoerder van de politie.

De bestuurder is door een nog onbekende oorzaak van de dijk gereden en kwam hier tot stilstand. De auto vloog in de brand toen de bestuurder er nog in zat, hierdoor kwam het slachtoffer te overlijden.

De brandweer heeft de brand geblust, maar de auto ging verloren
. De toedracht van het ongeval is nog onduidelijk, de politie onderzoekt dit.



Wat een belachelijke zin, of dat het belangrijk is dat een auto niet verloren gaat..... Zat er niet een Mens in?
'T is elke keer weer brandweer...


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #2 Gepost op: 28 september 2008, 17:29:06
En de zin "Dodelijk verongelukt" als je verongelukt ben je toch dood....


guest4965

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 28 september 2008, 17:33:42
En de zin "Dodelijk verongelukt" als je verongelukt ben je toch dood....

Ja, ben ik het mee eens, ik vind het sowieso een apart nieuwsbericht, vooral als je let op de opmerkingen die hier worden gemaakt.
Ik zag net trouwens dat het bericht is aangepast en de opmerkingen die hier zijn gemaakt zijn 'rechtgetrokken' O0 ;)