IVIC 2009 (voormalige) vliegbasis Valkenburg (ZH) 13 t/m 16 mei 2009

Auteur Topic: IVIC 2009 (voormalige) vliegbasis Valkenburg (ZH) 13 t/m 16 mei 2009  (gelezen 26283 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Wellicht dat er op het brandweerforum nog geintresseerden zijn?.............

Helaas maar de kaartjes zijn ook al weggegeven.

gr.rené
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Helaas maar de kaartjes zijn ook al weggegeven.

gr.rené
Prima toch!
Ik ga er helaas niet heen


denkweb

  • Manager meldkamer van Amerongen Berging
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
  • en door!
Heb heden tussen al het moois door nog wat fotootjes uit de losse pols geschoten met een oude Sony...
helaas ook een tijdje vastgebonden gezeten in een rolstoel (Rvarium) waardoor het hier bij is gebleven  ;D

Zie deze link!

Na afloop van de beurs nog een klein spektakel aanschouwd;  de heren van de THW probeerden een stadsbus met behulp van hefkussens en een shovell op de kant te leggen... dit ging niet helemaal soepel. De kussens braken door de bodem van de bus en deze kwam weer netjes op de wielen terecht. Waar Nederland voertuigen rechtzet met de kussens probeerden zij het om te draaien. Maar toch, knap stukje materiaal en kennis bij die club  O0


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
op foto 29 van jou reportage staat onze ehbo68 bij het aed gebeuren :)




Heb heden tussen al het moois door nog wat fotootjes uit de losse pols geschoten met een oude Sony...
helaas ook een tijdje vastgebonden gezeten in een rolstoel (Rvarium) waardoor het hier bij is gebleven  ;D

Zie deze link!

Na afloop van de beurs nog een klein spektakel aanschouwd;  de heren van de THW probeerden een stadsbus met behulp van hefkussens en een shovell op de kant te leggen... dit ging niet helemaal soepel. De kussens braken door de bodem van de bus en deze kwam weer netjes op de wielen terecht. Waar Nederland voertuigen rechtzet met de kussens probeerden zij het om te draaien. Maar toch, knap stukje materiaal en kennis bij die club  O0
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Was echt helemaal super!  8)


Bart S

  • Gast
Morgen kom ik ook even kijken, bij welke stand kan ik een kopje koffie (en thee voor m'n collega) komen drinken? ;)


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Morgen kom ik ook even kijken, bij welke stand kan ik een kopje koffie (en thee voor m'n collega) komen drinken? ;)
Er staat een soort circustent buiten, als je het parcoer daar binnen af hebt gelegd krijg je gratis koffie/thee (voordat het op is)  :P


ruben08116

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 316
Ik ga morgen ook :) Heb er zin in!!! 8) O0


Bart S

  • Gast
LAST MINUTE AANBIEDING

we hebben een kaartje over. Wie hem wil hebben moet mij even PMen. Hij kan alleen morgen opgehaald worden bij de ingang van het terrein, tussen 10.30 en 11.00 uur.. Versturen gaat helaas niet (meer).


Maarten!

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
  • Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (VNOG)
Afgelopen woensdag heb ik een bezoek gebracht aan de IVIC. Er is weer genoeg te zien dit jaar.


Hieronder enkele foto´s die ik geschoten heb:









Voor meer foto´s zie: www.almafotografie.nl


Mijn collega gaat vandaag naar de IVIC, hij zal ook nog een fotoreportage maken op de beurs.
Werk --> Scheikundig onderzoeker Douane EHV -->  -GNK-C / SIGMA lid VNOG-West               -Rode Kruis afdeling Nunspeet - Bestuurslid, Coördinator E