0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Vrijdag 15 mei present, bij de sigmatent.
vandaag was de opbouwdag....en laat ik maar de eerste zijn met de foto'sik heb er maar 2 gemaakt, helaas door tijdgebrek, en het was koud....ben net terug...Nieuwe Volvo van Wielsma, mooi speeltje. Nilsson opbouw uit Zweden neem ik aan?Ga morgen richting IVIC, iemand uit regio Arnhem die ik nog kan plezieren met entreebewijzen? PM maar even, rijdt morgenvroeg rond 8u weg uit Arnhem... OP!
Crashtender komt dwars over de A4 te liggen Woensdag 13 Mei 2009 13 mei 2009 - webregio.nlNIEUW-VENNEP - Een crashtender is woensdagochtend bij een aanrijding op de A4 dwars over de weg komen te liggen. Het brandweervoertuig kwam vanaf de N207 en was op weg naar een brandweerbeurs in Valkenburg. Het ongeval gebeurde kort na 09.00 uur ter hoogte van Nieuw-Vennep. De brandweer is ter plaatse. Het verkeer kan mondjesmaat langs de ongevalslocatie rijden. Verkeer vanuit Amsterdam wordt daarom geadviseerd om de A4 zoveel mogelijk te mijden.
Waar ik eerder nog de noodzaak voelde om zelf achter kaarten aan te gaan, zit ik nu met 5(!) kaarten opgescheept.En aangezien ik niet van plan was alle dagen naar de IVIC te gaan, heb ik er een aantal in de aanbieding. Stuur even een PM met je adres als je interesse hebt, dan zal ik ze zo snel mogelijk versturen (ik kan echter niet beloven dat je ze vóór woensdag hebt).
Wellicht dat er op het brandweerforum nog geintresseerden zijn?.............