Foto's inzet ongeval maishakselaar 26 sept Lifeliner 3 medewerker??

Auteur Topic: Foto's inzet ongeval maishakselaar 26 sept Lifeliner 3 medewerker??  (gelezen 22627 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Debby

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #10 Gepost op: 6 oktober 2008, 13:03:49
Jasper, ter verduidelijking, zie het eerste bericht van Debby, ze is een collega van de politie en is biij het bewuste incident ter plaatse geweest. Voor haar eigen verwerking is ze op zoek naar de bewuste foto's, niet om te publiceren etc.

Dank je wel, het is inderdaad gewoon voor mezelf en de collega die bij me was op dat moment, puur ter verwerking, ik heb nu nog het idee dat mijn "andere ik" erbij was, zag er allemaal zo onwerkelijk uit. Inmiddels ben ik bij de vrouw van het slachtoffer geweest en heb ik er in ieder geval al veel meer vrede mee omdat het zo goed gaat met het oude baasje (man is 73) hij maakt zelfs alweer plannen om op een soort karretje het veld in te gaan om op de vossen te gaan jagen, dus het is allemaal heel positief.
gr.Debby
Er gaat geen dag voorbij zonder persoonlijke les..........

Debby

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #11 Gepost op: 6 oktober 2008, 13:09:34
Waarschijnlijk is het deze meneer geweest die meevloog op de LL3

http://maartenfotografie.blogspot.com/2007/09/in-de-wolken.html

groetjes Roy

Dank je wel voor de link naar deze mooie site, het is helaas niet de medewerker die ik bedoelde, maar ik heb nu zoveel goeie reacties gehad dat het me moet gaan lukken om die foto's te vinden.
Gr.Debby

nick1107

• Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 6 oktober 2008, 14:08:46

groetjes Roy

Maarten vliegt voor zo ver ik weet alleen met de lifeliner 2,  een paar keer per jaar gaat hij mee om nieuw foto materiaal te schieten

royke777

• Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 6 oktober 2008, 15:55:14
oke:P dan is het iemand anders  :D toen ik het berichtje plaatste en keek op zijn site las ik inderdaad dat hij op de LL2 meevloog :)
Groetjes Roy Loyson   My Pictures on airliners[/

Debby

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #14 Gepost op: 6 oktober 2008, 16:33:28
oke:P dan is het iemand anders  :D toen ik het berichtje plaatste en keek op zijn site las ik inderdaad dat hij op de LL2 meevloog :)

Maar toch bedankt  O0

Bart S

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 10 oktober 2008, 21:43:25

groetjes Roy

Hee! Da's één van m'n PHTLS instructeurs. Tevens ambupleeg in het Rotterdamse.

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 13 oktober 2008, 18:30:29
Je kunt wel bellen, maar de foto's worden echt niet vrijgegeven hoor. Deze worden veelal gebruikt als lesmateriaal bij interne MMT scholing of bij Geneeskunde. Je moet je ernstig afvragen wat de meerwaarde voor de patiënt is als jij de foto's zou zien. Het betreffen over het algemeen toch privacy gevoelige beelden.
Volgens mij slaan we met z'n allen een beetje door door beelden die je ziet gelijk vast te leggen en op internet te gooien. Vaak vraagt men zich niet af wat voor meerwaarde dergelijke foto's van patienten hebben. Om maar niet te spreken over het feit dat hulpverleners zich te pas en te onpas laten fotograferen. Maar volgens mij hoort dat in een ander topic...
grt Jasper

Mogelijk misschien niet te snel oordelen over een vraag.

Ik kan je vertellen dat wij wel foto's hebben ontvangen n.a.v. een incident...........

s.v.p niet zo hard roepen dus ;)

Jasper

• Forum gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 14 oktober 2008, 08:35:49
Beste Shave,

Hoezo praat ik te snel.... heb het even gecheckt bij een MMT pleeg: De foto's die worden gemaakt door LL personeel vallen in principe onder het patientendossier en worden daar ook aan toegevoegd. Ik wil niet de gehele discussie hier oprakelen over geheimhoudingsplicht en privacy etc etc. Maar dat is wel waar het om draait bij deze foto's.

Grt Jasper
SB Calamiteiten UMCN / Event Medical Service Uden / Het Nederlandse Rode Kruis afd. Nijmegen

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #18 Gepost op: 14 oktober 2008, 09:00:35
Je kunt wel bellen, maar de foto's worden echt niet vrijgegeven hoor. Deze worden veelal gebruikt als lesmateriaal bij interne MMT scholing of bij Geneeskunde. Je moet je ernstig afvragen wat de meerwaarde voor de patiënt is als jij de foto's zou zien. Het betreffen over het algemeen toch privacy gevoelige beelden.
Volgens mij slaan we met z'n allen een beetje door door beelden die je ziet gelijk vast te leggen en op internet te gooien.
[...]
grt Jasper

Jasper, ter verduidelijking, zie het eerste bericht van Debby, ze is een collega van de politie en is biij het bewuste incident ter plaatse geweest. Voor haar eigen verwerking is ze op zoek naar de bewuste foto's, niet om te publiceren etc.

Dank je wel, het is inderdaad gewoon voor mezelf en de collega die bij me was op dat moment, puur ter verwerking, ik heb nu nog het idee dat mijn "andere ik" erbij was, zag er allemaal zo onwerkelijk uit.
[...]
gr.Debby

Jasper, het ging voornamelijk om het bovenstaande, verder heb je natuurlijk gelijk over de privacy van de foto's etc.  :)
Samen sterk in de hulpverlening!

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 14 oktober 2008, 10:48:44
Beste Shave,

Hoezo praat ik te snel.... heb het even gecheckt bij een MMT pleeg: De foto's die worden gemaakt door LL personeel vallen in principe onder het patientendossier en worden daar ook aan toegevoegd. Ik wil niet de gehele discussie hier oprakelen over geheimhoudingsplicht en privacy etc etc. Maar dat is wel waar het om draait bij deze foto's.

Grt Jasper

Vermoedelijk begrijp je dan niet de strekking van het verhaal. Het gaat erom dat iemand beroepsmatig om foto's vraagt. Niet om als schilderij aan de muur te hangen. ;)

Dat er sprake is van privacy en geheimhoudingsplicht lijkt me logisch maar daar gaat het hier niet om.