Het is jammer dat een mooie site als deze bedoeld om ervaringen end. uit te wisselen, word gebruikt om met modder naar elkaar te gooien. Het ergste vind ik dat brieven hier gepubliceerd worden, zonder dat diegene die de brieven verstuurd heeft er van op de hoogte is. Laat staan dat deze zich hier kan verweren. (immers een verhaal heeft altijd 2 kanten, en op dit moment maar 1)
Dit is niet de plek om deze discussie te gaan voeren. Als je je als proffessionele hulpverlener opsteld, ga je hier niet deze onnodige discussies voeren en elkaars organisatie in de grond stampen.
Graag zou ik zien dat op dit topic een slotje komt om erger te voorkomen....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een beetje eenzijdig. Nu is het net alsof wij de KNRM hier ergens van beschuldigen. Lees alles nog eens goed door, en zoek waar die beschuldigingen aan het adres van de KNRM staan.
Het is andersom. Groot pakt de CDA en de gemeente Huizen uit met een persbericht waarin HOGE en Jachtservice Huizen van piraterij en onbekwaamheid worden beschuldigd. Dat stukje heb je kennelijk even overgeslagen.
Het is ons onmogelijk hierop te reageren bij de CDA of bij de gemeente Huizen. Men houdt de deur naar ons, ondanks de onstane "Chaos op de Randmeren" naar hun zeggen, potdicht.
Maar het staat de KNRM-ers en de reddingsbrigade leden die achter de ideeën van de heer Hans borremans staan vrij om hun standpunt toe te lichten op dit geweldige forum, daar is het ook voor. Zich verdedigen hoeven ze niet, ze worden immers niet aangevallen.
Waar ze zich wel in aangevallen voelen kennelijk is dat ze niet de enige kunnen zijn die redden, bergen en slepen. Dat is vervelend voor ze, maar zo is het leven. Ik vind het ook maar zo zo dat er nog meer AV verhuurbedrijven zijn als Audio Rent, zonder collega's echter zou ik wel wat lui worden vrees ik. Maar in sommige projecten werk ik graag samen met mijn collega's. Mijn zoon werkt zelfs bij Heuvelman Sound & Vision in de verhuur. Geen punt hij mag nog gewoon mee eten.
Henk