KNRM vaart toch nog in 50% van de incidenten op Randmeren niet voor niets uit

Auteur Topic: KNRM vaart toch nog in 50% van de incidenten op Randmeren niet voor niets uit  (gelezen 96584 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Als ik beweer:

Grootste Reddingsmaatschappij looft nu prijzen uit voor het eerste bemanningslid die na een alarmoproep op de post komt!

Dan zal ik toch met bewijzen moeten komen.

Ik neem aan dat de heer Brinkman van de KNRM bewijzen heeft om te staven dat "de berger" alleen op de boot vaart tijdens een berging. Ik heb talloze foto's die het tegendeel bewijzen.

met zijn tweeën:



of met z'n drieën:



En bij de bewering dat de gewonde drenkeling moet wachten omdat ze beter door de KNRM geholpen kan worden is de onderbouwing ook niet echt stevig.

En wat betreft de "Beun de Haas" daar zegt hij bij "daar lijkt het wel op".  Als ik mij afvraag of iemand een oplichter is en concludeer dat "het daar wel op lijkt", bezorg ik iemand wel een slechte naam. Komt bij dat 6FM alleen de KNRM aan het woord laat: geen hoor en wederhoor toepast. Ik heb ze gemaild maar krijg geen reactie.

Onyx entertainment is een AV verhuur bedrijf en sponsor van 6FM.
 
Audio Rent is een AV verhuur bedrijf en sponsor van Hulp Organisatie Gooi en Eemmer.

    
Henk


crazytimmy

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80


uch kuch kuch uch

http://www.reddingbrigade.net/video's/ribjsh2/meanderopsnelheid.html

De rest van de bemanning zit zeker onderdeks ?? ofzo?


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891


uch kuch kuch uch

 ;D  ;D ;D oké,


ik zie dat zijn mannetje overgezet is op de boot die vast ligt. Op zich vind ik hier niets mis mee, maar het is toch veiliger om met drie man uit te varen, zodat je een runner over kan zetten en toch nog met twee man aan boord kan blijven.

Maar je hebt kunnen zien dat er hier ook veel RB's en stations zijn die met zijn tweeën varen.





Henk


9910001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
Wat me hierbij ook opvalt is dat er of geen pakken worden gedragen of geen redvesten op de foto's van deze berger. Hiernaast de sugestie dat een bedrijf sponser is en dus niet onafhankelijk is vindt ik ook niet erg eerlijk klinken.

9910001
9910001


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Die foto zonder pakken is die van de RB Naarden, niet van de berger! maar ze dragen weldegelijk reddingsvesten. Op de Johanna Smit niet altijd en niet door iedereen, maar dat vind ik ook niet nodig. Op zee varen reddingsbrigades die een reddingsvest maar lastig vinden en er helemaal nooit een dragen.

Natuurlijk is een omroep afhankelijk van sponsoren. Zonder sponsoren geen inkomsten.

Als Audio Rent geen geld meer sponsort heeft HOGE er nog een probleem bij.

Henk


zwaailamp

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
  • bijrijder op een gele bus....


Als Audio Rent geen geld meer sponsort heeft HOGE er nog een probleem bij.

Henk



en dan heb jij geen hobby meer.............


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
;D  ;D  ;D prcies, dus ik zal wel uitkijken!!!  ::)  O0

Henk


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Twee oproepen dit weekend voor station Huizen
Huizen, 26 oktober 2008


Reddingstation Huizen is dit weekend tweemaal gealarmeerd. Zaterdagavond werd alarm geslagen voor een vastgelopen motorboot ter hoogte van Muiderzand. Omdat de lokale bergers al op het water waren en zij daarom snel ter plaatse waren is de Gooier in overleg met de Kustwacht binnengebleven en is de Johanna Smidt van reddingbrigade Naarden retour station gegaan.

Vandaag, zondag, gingen om 12.30uur de piepers af voor een kitesurfer die in problemen zou zijn op het Gooimeer. De Gooier is ter plaatse gegaan en heeft daar de materialen van de kitesurfer uit het water gehaald en teruggebracht. De kitesurfer zelf stond gelukkig al veilig op de kant.

Bron KNRM.nl

Henk
het radioverkeer 25 oktober 2008
het radioverkeer 26 oktober 2008


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
uitgelegd op 6FM, wat is HOGE

Henk


crazytimmy

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Hej henk,

Waar was die proffesionele berger  JSH nou gister?
Met die aanvaring? te mistig?

Valt er wat te bergen is ie er niet!

Wat een lachertje!