Nee, jammer genoeg werd mijn poging eens op een ontspannen manier te buurten bij Station Huizen door hem in de kiem gesmoord. Toen hij op een gegeven moment binnen kwam en mij daar zag zitten met "zijn jongens" stevende hij meteen op mij af: "wat doe jij hier, als
Passant"? Want dat is de maximale haalbare status voor HOGE in de ogen van de KNRM en reddingsbrigades hier in de buurt. Dat is ook het gesprek waarin hij de brief (
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,25273.msg599347.html#msg599347) aan het begin van dit onderwerp getoond naar de prullenbak verwees.
Dat is heb ik begrepen ook de reden van de weigering met ons om tafel te gaan, onze status is niet toereikend.
Letterlijk: "als jij morgen tegen een boom rijdt is er morgen geen HOGE meer en hebben we te maken met een klub die ineens niet meer bestaat". Het heeft geen zin om daar afspraken mee te maken.
Nu lijkt het zo dat ik de meest aktieve kracht achter HOGE ben, maar er zijn mensen als Matthijs, Wilko en Enne die liever op de achtergrond blijven, maar bestuurlijk en uitvoerend zeer aktief zijn. Als er ooit bestuurlijk gepraat gaat worden kunnen die mooi naar voren geschoven worden, daar zit dan geen oud zeer bij, dat maakt de zaak gemakkelijker...
En Peter heeft ook wel een beetje gelijk, ik communiceer erg direkt.
HOGE redt het prima met mij tegen een boom.
En inderdaad, in praktische zin is het Gooimeer een van de veiligste wateren van Nederland.
Henk