Het zal wel de manier van schrijven zijn, zoals Rescue hier aangeeft.
Jammer vind ik wel dat je nu al weer de trent hebt gezet voor het aankomende seizoen. (regeltje rood)
Voel mij i.i.g. niet gemotiveerd meer om hier nog tekijken/schrijven. Denk dat dit toch voor meer leden geldt....!!!!
Ik dacht eigenlijk dat je al lang weg was.
Volgens mij is de enige reden dat jij (en een paar anderen) hier schrijft, HOGE. Over (tegen eigenlijk) iets anders heb je het nog niet gehad, ik heb je daar althans nog niet op kunnen betrappen...
ALS, en ik zeg ALS je zegt dat wij geen noodhulp bieden beschuldig je ons van een misdrijf, omdat iemand die in nood is geen hulp te verlenen een misdrijf is.
En dat opper je hier:
Ok, las nl. op je website dat HOGE alleen voor MEDISCHE noodhulp in aamerking komt. ( Berging geschied door KNRM en JSH) En je gaf zelf al wel eens aan dat je niet voor deze vorm van noodhulp ging varen. Daarom vroeg ik me dat af. Maar i.d.d als je zoveel water over je spiegel krijgt is het geen overbodig luxe.
Dat wij alleen medische noodhulp geven en dus geen andere noodhulp, Je zegt dat echt. Daarom mijn vraag wat noem je noodhulp, wat valt daar dan allemaal onder. Maar daar ga je weer niet op in. Ik denk dat je de mijnheer met een lege accu in de Block van Kuffeler bedoelt, dat is een geval van nood waar we echt niet heen gaan.
Je conclusie die je daaruit trekt dat AL het andere in rook op gaat is wat voorbarig. Het raakt juist de kern van mijn betoog en onderstreept dit, je kunt niet alles onder noodhulp laten vallen.
En als steeds de vergelijking met de brandweer gemaakt moet worden, juist die besteedt steeds meer uit en laat zich niet overal meer voor inschakelen: een kat in de boom, buitensluiting, vroeger heel gewoon voor de brandweer, maar nu niet meer. Als ik buiten gesloten ben zijn er speciale mensen die op komen draven om mijn deur open te maken, daar hoeft geen hele TAS meer voor uit. Teeuwissen Rioolreiniging is ook heel goed in wegdek schoonspuiten (reinigen, wat eigenlijk iets anders is). Soab kan niet eens meer gereinigd worden door de brandweer. Nu nog alleen de KNRM het licht laten zien.
En vaak heeft een vakman toegevoegde waarde, stel dat er olie vrijkomt, welke reddingsbrigade kan dan tweehonderd meter oliekering neer leggen, zoals
hier bij de Mon Ami achter de hand gehouden...
Henk