EHBO-lessen Rode Kruis afd. Beverwijk

Auteur Topic: EHBO-lessen Rode Kruis afd. Beverwijk  (gelezen 4974 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Co

• Junior gebruiker
  • **
Gepost op: 7 oktober 2008, 16:46:10
weet iemand wanneer er EHBO-lessen zijn in beverwijk? ik kan geen telefoonnummer vinden op het internet.
ik weet wel dat er in Velsen met lessen is begonnen of gaan beginnen dit jaar maar daar kan ik niet aan meedoen omdat ik pas in februari 16 word.  :)

benII

• Forum gebruiker
  • pluk de dag voor je in een vaas eindigt
Reactie #1 Gepost op: 7 oktober 2008, 17:11:18
District Noord-Kennemerland

Vredehofstraat 9 C
1624 XG
Hoorn
Tel. 0229 267 423

Co

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #2 Gepost op: 7 oktober 2008, 17:39:40
District Noord-Kennemerland

Vredehofstraat 9 C
1624 XG
Hoorn
Tel. 0229 267 423

Kan ik daar naartoe bellen om te vragen wanneer er lessen zijn in beverwijk? we hebben hier ook een rode kruis afdeling maar die is steeds gesloten als ik langs ga en ik weet ook niet wie de secretaris is

lac_mich

• Junior gebruiker
  • **
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Reactie #3 Gepost op: 7 oktober 2008, 21:20:54
Hoi,

In Velsen zijn wij gestart met onze herhalingslessen voor de leden. En eind oktober beginnen wij met een nieuwe EHBO cursus.  Ik weet niet of je in beverwijk of in Velsen Noord woont. Maar je mag ons altijd contacten. Al mocht je Rode kruis Afdeling Beverwijk niet snel genoeg kunnen benaderen. Dan kan dat ook wel via ons. Dan nemen wij wel contact op met Rode kruis afdeling Beverwijk Desnoots. Zodat je snel en toch een EHBO cursus kan volgen op je 16de leefdtijd.

Wil je weten wat het rode kruis allemaal doet, of contact willen zoeken voor een EHBO cursus in velsen (of Beverwijk) kijk op www.rodekruisvelsen.nl en vraag via de info mail adres naar informatie..

Groeten, en we horen het wel  O0

Mich,
Lid/promotie team..  Rode kruis afdeling Velsen
www.rodekruisvelsen.nl
Met vriendelijke Groet,  Michel..

Co

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #4 Gepost op: 8 oktober 2008, 12:20:10
ik heb net het telefoonnummer van de sectratis van afdeling beverwijk gevonden in het wie,wat,waar boekje van beverwijk ;)
ik word vanavond teruggebeld :)

Co

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #5 Gepost op: 11 oktober 2008, 16:24:16
ben gisteren opgebeld door een van de instructeurs dat ze van plan zijn om een brief te sturen naar alle scholen in Beverwijk/Heemskerk om iedereen die in 1993 is geboren een EHBO cursus te laten doen. ze hopen dat  ongeveer 30 jongeren een cursus doen en 3 jaar evenementen hulpverlener willen worden.
het idee is al besproken met de directie van de scholen, nu moeten ze het in Den Haag nog goedkeuren.  :)