Die %$#* dingen die er nu inzitten deden het in de jaren 90 prima in Limburg(nee waren toen niet vast ingebouwd, de meeste hadden gewoon een porto mee), moet nog zien of die moderne toverdozen het net zo goed doen als het zo druk wordt..........
Res
Jammer Res,
maar die moderne toverdozen doen het absoluut beter. Ook als het druk wordt, kijk naar de oefening "Vielige Haven" in Rotterdam. Wat wel veel beter moet is de etherdiscipline en het opleiden binnen het gebruik van C2000.
Weet ik, maar bijna heel Haaglanden draait nog op de MTP700(Politie+Brandweer+Ambu+GHOR+Reddingsbrigades+ nog wat 'opsporings ambtenaren'). Dus vandaar(denk dat de regio een flinke voorraad had ingekocht).
Joost,
hier draait de gehele rode en blauwe kolom nog op de MTP700. De witte kolom en ook de daaraan gelieerden zijn over gegaan op de MTP850. Hier ging men wel heel snel door de voorraad heen, omdat de egio ineens per 7 januari flink groeide. Vandaar dat hier geen voorraad meer is.
En ik verwacht dat we via de bond de MTP850 krijgen, wat mij nou niet direct de beste porto voor ons werk lijkt(met o.a. de dubbele functie draaiknop)
Iemand ervaringen/impressies van de MTP 850?
Joost,
alles valt en staat met instructie en hoe men de portofoon gaat inrichten. Ik heb in de afgelopen jaren gezien hoe sommige regio's hun randapparatuur inricht. Sommige is dat idd heel complex. Alles binnen de dagdaaglijkse zaken, 5 gespreksgroepen, gaat wel redelijk. Maar alles wat iets anders is dan dagdaaglijks is soms in en in triest geprogrammeerd.
Om maar een voorbeeld te noemen, wil men per regio-bank programmeren of naar functionaliteit-bank programmeren? Gaat men gebruik maken van de VKC of draaien met de multi-functionele draaiknop.
De MTP850 is een handzame portofoon. Bij de tot op heden geleverde toebehoren zijn wat beperkingen qua gebruik. Het gebruik van de VKC is perfect. Alle gebruikers binnen de witte kolom zijn er vol lof over. De noodprocedure knop zit ietwat slecht.
RR
(Het is een optie)