De omgeving in beeld zetten is geen slecht idee, maar (naar mijn mening) wél als die omgeving losstaat van het incident en het een foto is.
De omgeving in beeld zetten via een video zou kunnen, door de omgeving draaiend als "fade in" te gebruiken voor het huis. Dan hangt het (naar mijn mening) wat meer samen.
Nou is het net als bij een brand, een straat verderop een foto maken van een gebouw zonder rookwolken op de achtergrond. Bij een verkeersongeval snap ik eerder dat de omgeving meer boeit; de wegen, gevaarlijke punten (op ons oog!), zulke dingen.
Tips geven (zoals MisterQ zei) heb ik hierboven gedaan voor jou Sem. Ik ben zelf een leek wat betreft fotografie, dus of je iets met de tip doet mag je helemaal zelf weten.
Een andere tip (wat bij mij alle onduidelijkheid wegnam) is het beschrijven van de foto's, zoals je in dit topic gedaan hebt. Het speeltuintje waar de kinderen speelden, de gesloopte huizen omdat er gedacht werd dat het huis van deze familie ook gesloopt werd, zulke dingen.
Je levert wel een goed en compleet werkje, dat zeker. Keep up the good work Sem! (mag ook gezegt worden
)