N.a.v. wat Sylvester aangeeft waar hij tegenaan loopt alsmede mijn ervaring heb ik onderstaande via het contactformulier verzonden.
Ben heel benieuwd of en wanneer ik wat voor reactie ga krijgen van Burgernet.Onderwerp: Hoe kan je meer info krijgen over oproep ?
Geachte heer/mevrouw,
Ik vind het hartstikke mooi dat ik als het nodig is een Burgernetoproep krijg.
Alleen mis ik constant relevante informatie en ik ben niet de enige die met dit probleem zit.
Waarom wordt er nooit vermeld desnoods in een 2e bericht sinds wanneer iemand vermist wordt en waarvandaan iemand
vermist wordt. Zonder deze informatie is het echt onmogelijk om als goedwillende burger mee te helpen bij het vinden van
personen en/of auto of andere zaken.
Als voorbeeld neem ik de volgende melding:
http://www.burgernet.nl/Bericht.aspx?berichttype=actie&berichtid=9422Als er nog een bericht was gekomen vanaf welke locatie het meisje werd vermist en sinds hoe laat had ik goed kunnen
meekijken in de hoop het meisje te vinden.
Burgernet heb ik vrij snel gebeld om meer info te krijgen maar na 10 minuten een bandje aanhoren dat men bezet was
heb ik die hoop maar opgegeven.
0900-8844 gebeld die het blijkbaar ook druk hadden heb ik na 5 minuten wachten maar opgehangen.
Dit zijn 15 kostbare minuten waarin ik met de juiste info goed had kunnen zoeken als er was verteld het meisje is om xx uur
op locatie y voor het laatst gezien.
In afwachting van uw reactie,
Vriendelijke groet,
Enrico