Dit zegt al genoeg over het waarom jij vind dat het NRK er over moet blijven beschikken
instructeur (P)BLS AED, rode kruis zandvoort
waar het om gaat is dat er wordt gezegd er moet minder blaue licht op de wegen komen bv alleen de fend off en de rest oranje
Dan ga je een Civiele organisatie blauw geven die met meerdere auto's achter elkaar aanrijden
Je kan er bv ook een Motorrijder voor laten rijden met blauw en het NRK met Oranje
Het hele gebeuren rond ornaje lampen op snelwegen en blauwe lampen uit op de snelwegen dmv het incidentmanagement vidnd ik een hysterische benadering door de overheid van de hulpverleners, maar goed dat is mijn orivemening. Of het nu rode blauw, oranjeof andere gekleurde lampen zijn op de snelweg, nog steeds is er een kijkfile aan de andere kant daar helpt geen ene ''brancherichtlijn gele lampen'' ook maar iets aan....
Dat ik bij het rode kruis lesgeef en daar lid ben zegt niets over mijn professionele mening over OGSgebruik.
De EOD/EOC, huisartsenchauffeurs, chemie adviesuers van rijnmond en nog vele anderen rijden ook zelden met OGS en toch mogen ze erover beschikken wanneer nodig. En daaar gaat het om, wanneer het noodzakelijk is moet het voorhanden zijn. Er zijn echt geen politie motorrijders meteen voorhanden dus die optie gaat niet op.
Accepteer nu eens dat er instanties zijn die OGS kunne gebruiken wanneer dat nodig is en ga niet zo halstarrig er tegenin, helpen doet het toch niet, d ebeslissers zitten al helemaal niet op dit forum dus dat heeft weinig zin.