Schuimblusvoertuigen

Auteur Topic: Schuimblusvoertuigen  (gelezen 198885 keer)

0 gebruikers (en 31 gasten bekijken dit topic.

Ton2

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 153
Reactie #240 Gepost op: 17 juni 2011, 10:15:41
Het kenteken is BX-FP-11  !


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #241 Gepost op: 17 juni 2011, 11:57:39
Het is ook maar de vraag hoe graag je het verhaal wilt geloven aangezien ook Amsterdam-Amstelland moet bezuinigen kwam de '' smoes '' vermoedelijk goed uit.

Tsja, Kennemerland deed ook mee in de aanbesteding (en ook die voldeed niet aan de vooraf gestelde normen), nam het voertuig af en zit nu (vanwege de bezuinigingen) in de maag met het voertuig. Ongetwijfeld is het ''goed'' uitgekomen dat hij niet aan de eisen voldeed  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #242 Gepost op: 17 juni 2011, 15:54:30
Het kenteken is BX-FP-11  !

Oh, deze is verwijdert omdat hij te koop staat ofzo?


r.bles

  • Ambuchauff
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 506
Reactie #243 Gepost op: 17 juni 2011, 16:57:04


Soort voertuig: Schuimblusvoertuig
Merk voertuig: Volvo FM9.380
Roepnummer: 6161
Korps: Breda
Regio: Midden- en West Brabant
Bijzonderheden:

Wat voor monitoren zitten hierop?? op het dak en op de bumper??
Ben ook heel benieuwd naar de afmetingen (lengte en doorsnede)!!

Robert
1:87 modelletjes:  


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #244 Gepost op: 17 juni 2011, 18:13:57
Oh, deze is verwijdert omdat hij te koop staat ofzo?
Het kenteken is en blijft zoals genoemd door Ton2. Dat de eigenaar de kentekenplaten tijdelijk heeft verwijderd tijdens de brandweervakbeurs, is een keuze van de eigenaar. Op de weg zal hij toch echt kentekenplaten moeten voeren (handelaarsplaten zouden ook nog kunnen) en zogauw hij verkocht is, komen de genoemde kentekenplaten er weer op. Tenzij hij geëxporteerd wordt uiteraard...
greetz,  Enrique


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #245 Gepost op: 17 juni 2011, 22:26:48
Het kenteken is en blijft zoals genoemd door Ton2. Dat de eigenaar de kentekenplaten tijdelijk heeft verwijderd tijdens de brandweervakbeurs, is een keuze van de eigenaar. Op de weg zal hij toch echt kentekenplaten moeten voeren (handelaarsplaten zouden ook nog kunnen) en zogauw hij verkocht is, komen de genoemde kentekenplaten er weer op. Tenzij hij geëxporteerd wordt uiteraard...

Daarom dacht ik al dat ze hem eraf hadden gehaald(nadat ik begrepen had dat er wel 1 op zit) voor de groene plaat.


Dick_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 559
Reactie #246 Gepost op: 3 juli 2011, 12:43:14
Volgens het RDW heeft de auto al zinds oktober geen geldige APK, en is zins 13 mei een nieuwe tenaamstelling.

Wellicht zijn de platen dus weg gehaald om problemen voor te zijn?


rob4

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #247 Gepost op: 3 juli 2011, 20:14:03
http://www.trucks.nl/VehicleDetail.asp?vehicleid=1559516&languageid=2

Hier staat hij te koop. Best wel vreemd om op die website tussen allemaal oudere voertuigen zo een jonge te zien staan.


Bruin511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 174
Reactie #248 Gepost op: 3 juli 2011, 20:53:30
Je moet je afvragen waarom een nieuwe auto te koop staat....................... Ik zou hem niet kopen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #249 Gepost op: 3 juli 2011, 21:17:23
Je moet je afvragen waarom een nieuwe auto te koop staat....................... Ik zou hem niet kopen

Nogmaals, dat ding is gewoon goed maar voldoet alleen niet aan de vooraf gestelde eisen. Tevens kwam Brandweer Amsterdam-Amstelland in financieël onrustig vaarwater en kwam het wel erg goed uit dat hij niet voldeed. Kennemerland nam hem wel af en ook daar is er een grote kans dat ie eerdaags (echt) te koop staat ....

Nu maar weer on-topic over de rest van Nederland en over Schuimblusvoertuigen die wel gewoon in dienst zijn  O0
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !