graag reageer ik op q300r_bc2: aller eerst hartelijk dank voor het bekijken van onze unit op de ivic beurs. De Unit is gemaakt om door alle hulpverlening organisaties gehuurd te kunne worden de uitrusting kan dan ook als EXTRA gezien worden. Hij kan immers kaal opgeleverd worden. de unit is wel degelijk hufter proef dit wel tot een serieuze hoogte het glas is vervangen door een onbreekbaar plexiglas. Je kan de unit dan ook niet zien als bunker!
Is de Unit opgebouwd in een zee-container, zoals de traumatainer http://www.traumatainer.nl/ die in de Kuip wordt gebruikt. Zo ja, dan lijkt het me toch redelijk hufter proof.
Is correct echter is deze wel uitschuifbaar.
Over de afsluitbarheid: onbreekbaar plexiglas is mooi, maar ik sta toch liever achter een dikke deur
De containerdeuren zijn alleen van buiten uit te sluiten, en met een paar flinke beuken ligt dat 'onbreekbare' plexiglas in de gewone deur er m.i. echt uit. Wellicht en rolluikje voor het raam in de deur?
Meen me te herinneren dat er aan de achterzijde ook een soort doorgang was via een deurtje in de wand naar een opslagruimtetje dat ook van buitenaf te bereiken was, maar daar kan ik me in vergissen.
Over het zonder materialen leveren: op de beurs werd nog verteld dat de container altijd compleet geleverd wordt, dus het is wat mij betreft een goede ontwikkeling dat er nu ook 'leeg' geleverd kan worden