Ambulancedienst pakt bumperhufters aan

Auteur Topic: Ambulancedienst pakt bumperhufters aan  (gelezen 7015 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #10 Gepost op: 24 februari 2011, 21:21:07
Enorm goed initiatief, ben benieuwd hoe dit verder uitpakt  O0

Dat zal inmiddels wel bekend moeten zijn...want het topic is uit 2008! Maar daarom nog wel dagelijkse praktijk.


Breaky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 147
Reactie #11 Gepost op: 25 februari 2011, 12:32:58
Dat zal inmiddels wel bekend moeten zijn...want het topic is uit 2008! Maar daarom nog wel dagelijkse praktijk.

Dat is waar ook, ik zie het nu pas  ::)
Ik ben benieuwd of iemand dit met ons kan delen.


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
Reactie #12 Gepost op: 12 januari 2012, 23:51:35
Topic kick;

De politie heeft donderdagmiddag het rijbewijs ingenomen van een automobilist die een ambulance hinderde bij een spoedrit op de A29. Tussen Numansdorp en Oud-Beijerland kwam de man voor een ambulance rijden die zwaailicht en sirene voerde.

Hierdoor moest de ambulance vaart minderen om een aanrijding met de personenauto te voorkomen.

Gehele verhaal op RTVRijnmond
http://www.rijnmond.nl/nieuws/12-01-2012/man-hindert-ambulance-bij-spoedrit
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #13 Gepost op: 14 januari 2012, 19:13:40
In ZHZ wordt momenteel ook geïnvantariseerd / in kaart gebracht hoeveel last men nou eigenlijk heeft van klevers etc etc.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 15 februari 2012, 00:16:19
Die zit er ook krap op.  ::)
Je ziet hem in het begin niet eens.
-----------------------------------------
300ste filmpje 13-2-12 17;00 PRIMEUR 6173 WO BREDA NAAR OISTERWIJK PERSOON TE WATER
112tilburg


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #15 Gepost op: 15 februari 2012, 00:27:13
En er vervolgens nog rechts langs gaan ook  :-X  >:(


sylvester1986

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 15 februari 2012, 00:36:08
Inderdaad.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #17 Gepost op: 15 februari 2012, 10:47:53
Dit is niet goed te praten, echter denk ik dat deze meneer niet eens de het gevoerde OGS heeft gezien of gehoord.

De auto is een porche cayenne, in deze auto hoor je bijna geen geluiden van buiten. En als je dan ook nog eens een druk telefoongesprek voert of het bose geluidsysteem aan hebt staan......

Echter ik zie een ander probleem een probleem dat ik hier bij het sigma team in Lelystad ook al eens heb aangekaart. Ze zijn van achter als de aanhanger mee wordt genomen niet opvallend als ze OGS voeren. Niet als je in een personenauto zit. Maar ze zijn dan ook bijna niet hoorbaar.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #18 Gepost op: 15 februari 2012, 11:25:37
Dit is niet goed te praten, echter denk ik dat deze meneer niet eens de het gevoerde OGS heeft gezien of gehoord.

De auto is een porche cayenne, in deze auto hoor je bijna geen geluiden van buiten. En als je dan ook nog eens een druk telefoongesprek voert of het bose geluidsysteem aan hebt staan......

Echter ik zie een ander probleem een probleem dat ik hier bij het sigma team in Lelystad ook al eens heb aangekaart. Ze zijn van achter als de aanhanger mee wordt genomen niet opvallend als ze OGS voeren. Niet als je in een personenauto zit. Maar ze zijn dan ook bijna niet hoorbaar.

Ben ik niet met je eens, aan de achterkant zitten 2 blauwe flitsers, deze persoon wist dondersgoed dat die brandweerwagen met spoed ging. Hij ging echter niet snel genoeg en reed oh zo irritant op de linkerbaan en die porsche kon niet met 150 over de snelweg en daarom maar rechts voorbij. Sorry hoor maar dan ben je echt een asociale bestuurder.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #19 Gepost op: 15 februari 2012, 11:48:08
Dat een Porsche Cayenne? Kan me die achterlichten niet heugen op een Cayenne maar goed ik kan er natuurlijk naast zitten.
Maar als je niet door hebt dat dit voertuig met blauw blauw rijdt dan is het tijd voor een retourtje opticien en keuring voor je rijbewijs, want dan ben je écht een gevaar op de weg.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.