0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
[...] voorzien van contourmarkering conform de nwe eisen, geen nr meer op de motorkap [...]
Ik heb hele sterke vermoedens dat dit te maken heeft met het nieuwe nummerplan (wie weet daar inmiddels meer van, schijnt klaar te liggen...).
Klopt, wordt in de Eenheid Den Haag al meegewerkt. Weet niet hoe dat met de andere eenheden is?
Nu nog de rode strepen behalve fluorescerend ook nog even reflecterend maken, en dan is de herkenbaarheid perfect. Ik meen dat dit ook tot het updatepakket had horen te behoren ;-) maar dit detail zal wel aan de kosten tenondergaan.
Dienst: Landelijke Eenheid Bureau: Ouderkerk a/d AmstelSoort voertuig: Surveillancevoertuig AutosnelwegenWagenparknummer: Merk & type: Volvo V70 D5Kenteken: 3-SKK-94Byzonderheden: Nieuwste generatie V70(2 wielaandrijving), voorzien van contourmarkering conform de nwe eisen, geen nr meer op de motorkap, politie achterzijde in het midden recht onder de wiswas
Dat het motorkapnummer weg moest vind ik jammer. Ik hoor het al voor me: "De V70 die op dit moment op de A10 Re bij 8,7 rijdt, Police-01, over."
En dan bedoel je dat de heli zich af vraagt wie er rijdt?Dat weten ze in andere regio's toch ook niet?...
Wat me wel opvalt... brandweer en ambulancevoertuigen hebben wél een nummer op het dak, voor luchtherkenning. Maar de voertuigen die dat - volgens mij - vaker nodig hebben, juist in verband met achtervolgingen, hebben dat niet?