Brandveiligheid kerstversiering en verlichting

Auteur Topic: Brandveiligheid kerstversiering en verlichting  (gelezen 26441 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #60 Gepost op: 6 januari 2006, 23:17:14


zie nu de laatste "kroegbrand" alles voldoet aan de eisen.............gaat het boven in je privegedeelte branden............ :-X :-X :-X

als die takken gaan branden, is er al heel wat aan vooraf gegaan........... :-X

Maar dan zijn de klanten al weg  ;D ;D ;D ;D en dan mogen van mij de jongens en meisjes van de repressie aan het werk in de kroeg  ;D ;D ;D


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #61 Gepost op: 6 januari 2006, 23:18:39
ja jullie hebben zeker heel wat meer preventisten rondlopen als hier  ;D

Als je minder preventisten heb rond lopen is je gebied ook kleiner.....  ;) (en ken je je 'klantjes' wat beter!)

no excuse!!!


Gast48368

  • Gast
Reactie #62 Gepost op: 6 januari 2006, 23:25:37
Maar dan zijn de klanten al weg  ;D ;D ;D ;D en dan mogen van mij de jongens en meisjes van de repressie aan het werk in de kroeg  ;D ;D ;D



aha.................op die fiets  :-X ;D


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #63 Gepost op: 6 januari 2006, 23:26:57
aha.................op die fiets  :-X ;D
nee dan de TS ;D


Gast48368

  • Gast
Reactie #64 Gepost op: 6 januari 2006, 23:27:41


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #65 Gepost op: 8 januari 2006, 12:15:42
Na Volendam hebben wij ontzettend veel aanvragen voor impregneren gekregen,maar het is wel merkbaar dat het van de klanten uit (in opdracht van brandweer/verzekering) al een heel stuk minder is geworden.
De aandacht is er alweer van afgezwakt lijkt het.
Niet elke gemeente blijkt even streng te zijn kwa impregneringseisen... :-\
Klopt voor een groot deel ja,maar je ziet dat er veel meer zaken minder worden.Na Volendam was een ieder zich in ene bewust van de nut en noodzaak van nooduitgangen,nu zie je steeds meer nooduitgangen volledig dichtgebouwt. :-X

Het enige waar we een opmars in zien is de particulier,er zijn steeds meer particulieren die brandblussers,blusdekens en rookmelders aanschaffen.Dus wat betreft de brandbeveiligingsmarkt een verschuiving ;)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #66 Gepost op: 8 januari 2006, 12:16:34
Klopt voor een groot deel ja,maar je ziet dat er veel meer zaken minder worden.Na Volendam was een ieder zich in ene bewust van de nut en noodzaak van nooduitgangen,nu zie je steeds meer nooduitgangen volledig dichtgebouwt. :-X

Het enige waar we een opmars in zien is de particulier,er zijn steeds meer particulieren die brandblussers,blusdekens en rookmelders aanschaffen.Dus wat betreft de brandbeveiligingsmarkt een verschuiving ;)

Nu nog de woningsprinklers.....  ;D ;D ;D ;D


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #67 Gepost op: 8 januari 2006, 16:36:29
Nu nog de woningsprinklers.....  ;D ;D ;D ;D

Ja,in nieuwbouw ja.....ik zou het niet zo fijn vinden als ze die nu bij me zouden komen installeren!  ;)
  Ta


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #68 Gepost op: 8 januari 2006, 16:53:09

Ja,in nieuwbouw ja.....ik zou het niet zo fijn vinden als ze die nu bij me zouden komen installeren!  ;)

Je moet natuurlijk wel een moderne blik hebben: http://www.hi-fog.com/en/land/heritage-buildings/index.htm

Deze zijn ook 'achteraf' mooi weg te werken + haast geen water nodig  ;)


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #69 Gepost op: 8 januari 2006, 16:58:16
Je moet natuurlijk wel een moderne blik hebben: http://www.hi-fog.com/en/land/heritage-buildings/index.htm

Deze zijn ook 'achteraf' mooi weg te werken + haast geen water nodig  ;)

Ik heb geen zin om weer te moeten schilderen!  ;)

En ja,ik ben er best voor dat er sprinklers in nieuwbouwwoningen komen,maar ik heb geen idee of dat een reeele gedachtegang is..
  Ta