Mij lijkt dat een ongeval veroorzaakt door een hardrijder even erg is als een ongeval door een drankrijder. Maar ik snap het waarschijnlijk niet helemaal goed.
Natuurlijk is het lullig dat de drankrijder ongeschonden is en de ander gewond, maar dat kan net zo goed bij die hardrijder zijn, alleen komt dat waarschijnlijk te dichtbij ons en wijzen we liever naar een ander. We zijn ook maar mens...
En waarom ik wel eens te hard rij? Vaak omdat ik haast heb.
Christian
ik hoef niet naar een ander te wijzen hoor,ik weet heel zeker dat ik geen druppel alcohol drink als ik nog moet rijden.Als ik op een feestje een paar pilsjes wil drinken dan rijdt vrouwlief terug.
Ik heb mijn rijbewijs veels te hard nodig voor m,n werk,en ten tweede een ander hoeft eventueel niet de dupe te worden van mijn pilsjes.
En dat hard rijden,bijna niet.Kost me A teveel geld,en B zoveel tijdswinst haal je niet uit het hardrijden.Voorbeelden ten over dat een snelheidsmaniak mij voorbij scheurt,en wij een paar tellen later alsnog voor hetzelfde stoplicht stilstaan.tsjonge jonge wat zijn we opgeschoten.
Dan die stomme rotsmoesjes die je telkens weer hoort,"zonder alcohol is het feest niet kompleet,en niet gezellig"
Schei toch uit,als je alcohol nodig hebt om een feessie te bouwen ben je wel een heel erg triest figuur,en heb je een heel groot probleem