Henk,
de kracht van een bepaalde instelling, zoals een reddingsbrigade, moet iets specifieks zijn. Voor strandreddingsbrigades is dat bijvoorbeeld de slagkracht bij drukte welke ontstaat als gevolg van het weer. Geen van de hulpdiensten draaien rooster naar het weer.
Je moet dus special zijn!
Rolf:
zou ik willen aanpassen voor HOGE in
wat
Het deskundig repressief optreden bij waterongevallen op Gooi- Eem- en IJmeer.
waarmee:
Doelmatige middelen ingezet door mensen met een adequate opleiding ( First Responder) op een zo kort mogelijke termijn.
(bv 10 minuten)
wanneer:
24/uur per dag / 365 dagen per jaar.
Met wie?
Samenwerkend met iedereen die de hulpverlening gunstig zou kunnen beïnvloeden
Henk
Vervolgens zou ik "deskundig repressief" veranderen in het "beheersen van" en "waterongevallen" veranderen naar "incidenten", een zoekactie naar een surfer is immers geen ongeval. Ik mis ook de door jezelf toebedachte taak en inzetcriteria. Je doet First Resonder werk, maar op welk gebied: medisch > nautische redding > technische redding.
Vervolgens geef je aan dat je inzettijd 10 minuten is, maar jullie worden niet gealarmeerd door een officiele OOV alarmcentrale, dus niet via 112. Dus met wie werken jullie samen?
Sorry Henk, dat kan beter. Ik zal het aan Koen Wiegman vragen of hij zich er over wil buigen. Hij heeft de strandwachttaak omschreven. Of neem zelf contact met hem op, zie forum.