Om verdere offtopic discussie in het BOA-topic te voorkomen, maar even wat berichten afgesplitst......
JvOAls ik kijk naar controleploegen en sommige conducteur hoe ze eruit zien, en dan de manier van hoe ze hun uniform dragen. De ene in de ploeg heeft een bodywarmer aan, de volgende een parka weer een ander een colbert. Is niet echt uniform gekleed. Om niet te spreken van sommige hun haar dracht of andere "onderdelen".
Net zoiets als waar jij bij wilt gaan werken he heeft iedereen hetzelfde aan
Maar dat is bij de politie niet veel anders hoor... wel/geen pet, wel of geen trui, wel of geen jas, korte mouwen lange mouwen, motorrijders die ff snel in een auto stappen...... dat is hetzelfde verhaal toch?
Eenheid van tenue heb ik alleen bij de KMar gezien.... als mijn collega een trui aanhad deed ik dat ook.....korte mouwen alleen in de zomer, lange mouwen in de winter... maar dat is een uitvloeisel van een militaire organisatie....
Bij de brandweer is het makkelijk, allemaal hetzelfde uitrukpak... tadaa...
Ambulance is juist anders volgens mij: de een met een parka, volgende met een fleecetrui, dan weer iemand met alleen een overhemd aan... ik zie de eenheid niet zo....