Uniform?

Auteur Topic: Uniform?  (gelezen 7452 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ron-Almere

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 30 november 2008, 19:46:04
Mike draai maar eens een dienst mee tijdens een evenement in de Arena waar "Bobo's"aanwezig zijn. Dan maak je het zelf mee dat hij collega's aanspreekt in het posthuis. Maar ook Ad S doet het daar.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #21 Gepost op: 1 december 2008, 11:41:02
Mike draai maar eens een dienst mee tijdens een evenement in de Arena waar "Bobo's"aanwezig zijn. Dan maak je het zelf mee dat hij collega's aanspreekt in het posthuis. Maar ook Ad S doet het daar.

Ja ik weet het, het is mij dus ook een keer over komen. Was Welten net twee dagen korpschef. Dus ben ervarings deskundige.

mvg
Mike


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #22 Gepost op: 26 april 2010, 23:54:49
Misschien dat een moderator hier nog even wat kan stofzuigen ....?

Het valt mij trouwens op dat er in Gooi en Vechtstreek héél veel agenten in de blauwe polo's (korte / lange mouw) lopen, dit is volgens mij voorbehouden aan de hondengeleiders en motorrijders ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #23 Gepost op: 27 april 2010, 01:04:03
tsja...ik zie in de winter eigenlijk alleen maar agenten met colltruien lopen, terwijl dit ook alleen voorbehouden was aan motorrijders.

Zal wel afnemen de komende tijd door het blokkeren van die optie bij de webwinkel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #24 Gepost op: 27 april 2010, 01:18:39
tsja...ik zie in de winter eigenlijk alleen maar agenten met colltruien lopen, terwijl dit ook alleen voorbehouden was aan motorrijders.

Zal wel afnemen de komende tijd door het blokkeren van die optie bij de webwinkel.

Voor de colltruien is al een redelijk lange tijd een uitzondering gemaakt voor de avond & nachtdiensten (op straat)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Reactie #25 Gepost op: 27 april 2010, 12:26:37
Ze mogen van mij die polo's dan ook snel toevoegen aan het pakket van een ieder. Polo ziet er 10x beter uit dan het witte kantoor blousje... Ook zit de polo een stuk beter. Ook in Haaglanden lopen een hoop collega's in de polo rond. In Hollands-Midden hebben ze de eisen wel weer wat strakker aangetrokken en mogen ze niet meer gedragen worden. Tot het moment dat er geen mensen van achter een bureau beslissingen gaan nemen over ons uniform zullen we nog even in dit kantoor uniform ons werk moeten doen.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #26 Gepost op: 28 april 2010, 22:44:20
Ze mogen van mij die polo's dan ook snel toevoegen aan het pakket van een ieder. Polo ziet er 10x beter uit dan het witte kantoor blousje... Ook zit de polo een stuk beter. Ook in Haaglanden lopen een hoop collega's in de polo rond. In Hollands-Midden hebben ze de eisen wel weer wat strakker aangetrokken en mogen ze niet meer gedragen worden. Tot het moment dat er geen mensen van achter een bureau beslissingen gaan nemen over ons uniform zullen we nog even in dit kantoor uniform ons werk moeten doen.

Er zijn toch ook witte polo's? ???
Lijkt me een mooie oplossing, dan houd je alsnog de door BZK gewenste kleurcombinatie maar heb je wel de gemakken van een polo.

De blauwe polo's kunnen dan bestemd blijven voor executieve ondersteuning (hondengeleiders, ME, verkeer) en de witte voor de BPZ.

In de zomer een worker met polo en in de winter een worker met coltrui.
Lijkt me een aanzienlijk betere combinatie dat het huidige kantoorpak :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


juuldeman

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #27 Gepost op: 29 april 2010, 13:39:33
Indien ze herkenbaar blijven vind ik dat ze best dat een beetje afwijken.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #28 Gepost op: 29 april 2010, 16:56:51
Indien ze herkenbaar blijven vind ik dat ze best dat een beetje afwijken.

Je hebt gezocht op het woord: uniform.

1uni·form de, het; v(m) en o -en; -pje gelijke kleding, bv. van militairen
2uni·form bn gelijkvormig
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


tatuta

  • NRK - EHBO'er
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Geinterreseerde
    • Valvas Multimedia
Reactie #29 Gepost op: 29 april 2010, 19:34:35
Je hebt gezocht op het woord: uniform.
2uni·form bn gelijkvormig
als de bovenkant wit is en de onderkant blauw bij beide is het toch gelijkvormig?
NRK:                                         District ’s-Hertogenbosch e.o.       EHBO’er