Tweede onofficiële forumdag

Auteur Topic: Tweede onofficiële forumdag  (gelezen 30547 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Gepost op: 23 december 2003, 20:52:15
In de thread over de spiegel van de Seeker, de reddingsboot van HOGE, kwam naar voren dat daar in het voorjaar best wel eens een tweede onofficiëlle forumdag zou kunnen worden gehouden.

Enkele ideeën: meevaren met de Seeker, barbeque, demonstraties, hulpverleningsfilms op grootbeeld etc.

Vinden jullie dit iets?

Als de reacties een beetje positief zijn, kunnen we wel gaan kijken voor een datum en een plaats.

Christian

Enne, laten we het een beetje serieus houden, om verbanning naar het kippenhok te voorkomen... ;)




Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1 Gepost op: 23 december 2003, 21:09:06
nog een forumdag,naast de officiele in Augustus.Nou niet gek,en zeker  de locatie die jullie al op het oog hebben is niet gek.Dus wat mij betreft leuk ;D


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #2 Gepost op: 23 december 2003, 21:10:51
Dat is alvast een voorproefje... ;)

Maar een forumdag is misschien wat veel gezegd hoor, maar de dag moest toch een naam krijgen.

Christian


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #3 Gepost op: 24 december 2003, 10:23:11
Dat is alvast een voorproefje... ;)

Maar een forumdag is misschien wat veel gezegd hoor, maar de dag moest toch een naam krijgen.

Christian

Ja, in het voorjaar met een lentezonnetje het water op. Muziek, eten Demo Renee en Peter, autowrakje open laten knippen... Het is een schitterende lokatie aan de haven, een huis anex instructieruimte met een grasveld ernaast en steigers ervoor van het http://zeilcollege.nl

let op de Seeker op de achtergrond ;)





De eigenaar in een vriend van mij, hij weet nog van niks, maar als het concreet wordt kan ik wel regelen dat we er terecht kunnen.

Mei vind ik een mooie maand, in maart is het nog te koud voor het buitenwerk denk ik.
Jullie mogen het zeggen....

Henk


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #4 Gepost op: 24 december 2003, 10:27:40
ziet er goed uit Henk,lijkt mij wel een mooie plaats om te doen.Goede gelegenheid voor demo,s in en op het water en op de wal,een collega van de brandweer heeft een slagersbedrijf.Misschien dat hij de spullen kan aanleveren voor de barbeque,voor een mooi prijsje :P ;)


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #5 Gepost op: 24 december 2003, 16:11:41
ziet er goed uit Henk,lijkt mij wel een mooie plaats om te doen.Goede gelegenheid voor demo,s in en op het water en op de wal,een collega van de brandweer heeft een slagersbedrijf.Misschien dat hij de spullen kan aanleveren voor de barbeque,voor een mooi prijsje :P ;)

Ja, hulpverleners moeten bij elkaar kopen, dat is logisch!!

Maar er moet wel genoeg zijn, we mogen geen trek meer hebben aan het eind van de dag. We moeten stap voor stap een programma bedenken, en demo's lijken mij leuk. Met zuurstof en kleding en boten en brandblussers en duikers...


Henk


Gast48368

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 24 december 2003, 17:16:49
Lijkt me een leuk plan, maar er komt toch heel wat bij kijken als je van alles wilt laten demonstreren.........organisatorisch moet dit uiteraard wel mogelijk zijn...........


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #7 Gepost op: 24 december 2003, 18:34:26
Onderschat het organisatorisch talent van Henk niet!
Maar inderdaad, de genoemde opties zijn erg leuk en leerzaam. Da's ook wel erg belangrijk om een bijeenkomt te organiseren waar je nog wat van leert!

Christian


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #8 Gepost op: 24 december 2003, 18:39:57
Als het niet te ver weg is en als ik kan lijkt het me een leuk idee.

Vooral die demo van Peter D  ;)


Thijs

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 24 december 2003, 18:42:57
Als je Huizen ver vindt.