Tweede onofficiële forumdag

Auteur Topic: Tweede onofficiële forumdag  (gelezen 29814 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #211 Gepost op: 7 april 2004, 00:17:53
Is deze dag alleen voor hulpverleners of mogen betrokkenen zoals ik ook komen? Enneh: Kan Peter binnen zijn eigen korps geen TS-je en wat collega's regelen? Eemnes ligt immers om de hoek....

Mischien nog enkele suggesties:

Benader een bedrijf als bijvoorbeeld Holmatro eens voor een interessante demonstratie van nieuwe apparatuur.

Ikzelf kan indien gewenst in elk geval een radargun (snelheidscontrole-apparaat) meenemen waar eenieder wat mee zou kunnen spelen.

helaas,ik kan geen TAS regelen.we hebben er maar 2.En het is al een gedoe om er 1 mee te krijgen voor de wedstrijden ;D


Dave

  • Gast
Reactie #212 Gepost op: 7 april 2004, 00:37:04
Peter,

Wellicht kun je eens proberen bij de collega's hier te Huizen... hebben 3 tassen tot hun beschikking  ;D


Dave


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #213 Gepost op: 7 april 2004, 08:15:52
Nee, dat is al gebeurd ze willen niet meewerken. Daarmee is het eigenlijk gelijk van de baan want ze dulden geen "vreemde"tassen op elkaars grondgebied.

Henk


firemanr

  • Gast
Reactie #214 Gepost op: 7 april 2004, 12:35:39
Wat is er tot nu toe aanwezig of interessants te doen???
Voor ik 300 km ga rijen is het wel leuk om te weten dat iemand dat niet doet om met een radargun in zijn handen te staan.... :-\

En als Huizen zelf niet mee wil doen, is het kleinzielig dattie dan geen andere TASsen toelaat....We zijn toch geen concurrenten van elkaar.... ??? ??? >:(


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #215 Gepost op: 7 april 2004, 17:00:01
Wat is er tot nu toe aanwezig of interessants te doen???
Voor ik 300 km ga rijen is het wel leuk om te weten dat iemand dat niet doet om met een radargun in zijn handen te staan.... :-\

En als Huizen zelf niet mee wil doen, is het kleinzielig dattie dan geen andere TASsen toelaat....We zijn toch geen concurrenten van elkaar.... ??? ??? >:(
neeu dat dacht ik ook niet ???


Dave

  • Gast
Reactie #216 Gepost op: 13 april 2004, 21:47:47
En een Tas van de regionale brandweer G&V? Is dat een optie?

Dave


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #217 Gepost op: 14 april 2004, 16:03:59
En een Tas van de regionale brandweer G&V? Is dat een optie?

Dave
die staan bij de diverse korpsen in de kazerne,en dan heb je nog geen chauffeur/bemanning.Want die wordt door de korpsen geleverd


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #218 Gepost op: 14 april 2004, 16:21:07
die staan bij de diverse korpsen in de kazerne,en dan heb je nog geen chauffeur/bemanning.Want die wordt door de korpsen geleverd

Wat in ieder geval vast staat is het rondvaren en reddingsdemo's met de Seeker en de Chester, vertonen hulpverleningsvideo's op groot scherm in de tent, demo's zuurstof en andere rescue technieken door Peter en dat andere bedrijf.

Henk


firemanr

  • Gast
Reactie #219 Gepost op: 16 april 2004, 15:56:15
Bij deze de mailtjes te maken met voorgaande verwijdert..... ;)