Tweede onofficiële forumdag

Auteur Topic: Tweede onofficiële forumdag  (gelezen 30548 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #230 Gepost op: 26 april 2004, 23:21:42
is er een station ofzo in de buurt? Ik wil proberen om te komen!!  ::) :D

er is een busstation. 134 of 137 nemen vanuit station Naarden Bussum en dan halte Meentkerk, dan ben je er al vlakbij, even bellen, (0654622001) we halen je wel even op.

Henk


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #231 Gepost op: 27 april 2004, 18:48:32
denk niet dat mijn ouders dat zo leuk vinden...

De meeste forummers zijn wel te vertrouwen hoor! ;) :P

Christian


ikke

  • Gast
Reactie #232 Gepost op: 27 april 2004, 20:15:34
tja.. ouders kunnen heel erg overbezorgt worden heb ik gemerkt  ;D ;D ;D ;D ;D Ik zal eerst eens kijken tot hoever mijn vader bereidt is te rijden, da kan ik kijken hoe ik het beste kan reizen..

Ik laat het dus binnenkort ergens weten hoe ik ga reizen ;) In ieder geval alvast bedankt


ikke

  • Gast
Reactie #233 Gepost op: 14 mei 2004, 14:26:39
wie komen er nou eigenlijk? en wat wordt er allemaal wel gedaan? :-\ ik weet het ff niet meer..


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #234 Gepost op: 20 mei 2004, 10:12:32
op een of andere manier zijn er nu drie postings, dus hier ook maar weer:


We hebben een (geprepareerde) auto, we hebben een barbeque, demo zuurstof/AED/spinel care en andere hulpmiddelen  door Peter Adema en z'n Team. Bevrijdings (snelle extractie/ custer) casussen uit de Auto. Vertoning hulpverleningsvideo's op groot scherm in de Rode Kruistent geregeld door Gerrie, meevaren en reddingsdemo's op en door de Chester en de Seeker meevaren en rondleiding door Harm ( de eigenaar van de) op echte Neeltje Jacoba en waarschijnlijk neemt Renee de uitadaging aan en komt zijn spullen demonstreren. Discussie met forum behoort dus ook tot de mogelijkheden. De kosten zijn € 25,00. Dit is voor de barbeque en de kosten zoals het prepareren en vervoeren van de auto, huur van de tent (PM) bloemen en brandstof voor de schipper en de Neeltje.

Morgen wordt aan het programma de tijdlijn gekoppeld. Alle inbreng en ideeën zijn nog welkom, dankjewel Jorrin en vriendinnen, Christiaan Peter D, Gerrie en andere steunpilaren...

Het gaat een schitterende, onvergetelijke dag worden. Neem wel zwem/droge kleding, handdoek en een beker mee.


Henk

PS, zie hier de tijden:

12.00 uur ontangst met een broodje en een drankje, het programma tot 18.00 uur met aanvang barbecue 20.00 uur allemaal weer tevreden naar huis.


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #235 Gepost op: 20 mei 2004, 19:45:09
We sluiten deze thread. Verdere reacties zijn welkom op: http://www.hulpverlening.net/forum/index.php?board=33;action=display;threadid=3784

Christian


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #236 Gepost op: 26 mei 2004, 20:02:48
Hierbij willen wij je uitnodigen je voor Donderdag in te schrijven voor 29 mei 2004 in Huizen, zie:
 
http://www.hulpverlening.net/forum/index.php?board=33;action=display;threadid=3909
 
 
We hopen op je komst!
 
Henk/Peter/rene