Hmmm daar ben ik minder blij mee.
Ik ben lid van het rode kruis en een EHBO vereniging. Om de boel nog leuker te maken, ik volg de herhalingslessen hoofdzakelijk op mijn werk. en de verlenging loopt via de ehbo verenging.
Als ik dan apart mijn rode kruis certificering zou moeten bijhouden heb ik een probleempje. Een vaste avond in de week is heel handig met roosterdiensten.
Ik zie wel hoe het gaat lopen. :|
Ik zie ook wel hoe dat gaat lopen, als het RK en OK samengevoegd zal worden in de toekomst.
Zelf zit ik bij het OK en ben alleen ingeschreven bij het RK, omdat ik ook SIGMA-lid ben.
Herhalingslessen en verlengen van mijn EHBO-papieren loopt ook via mijn OK-vereniging.
Ik zou er ook niet aan willen denken om naast mijn OK-herhalingslessen en SIGMA-lesavonden ook nog lessen te moeten volgen bij het RK. Een avondje zo nu en dan voor SIGMA vind ik meer dan genoeg.
Ik zie mijzelf al weer aankomen bij mijn baas in het verpleeghuis waar ik normaal werk.
Denk dat die er niet mee accoord gaat om mij nog minder avonddiensten in te kunnen plannen.
Nu volg ik mijn OK-herhalingslessen in het weekend, wat ik persoonlijk veel beter vind.
Verder ben ik het ook niet eens met sommige regels van het RK, zoals dat je een x aantal evenementen op jaarbasis moet werken als vrijwilliger.
Gelukkig heb ik hier vrijstelling van door mijn status als SIGMA en regelmatige oefeningen.
Bij het OK ben ik bij speciale evenementen aanwezig, omdat ik daar voor kies en niet alles is onbetaald, kan ik je vertellen.