Brandweerchauffeur onder invloed - 13-07-2008

Auteur Topic: Brandweerchauffeur onder invloed - 13-07-2008  (gelezen 11287 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Advies

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 312
Reactie #50 Gepost op: 6 augustus 2008, 13:23:50
zo een simpel antwoord had ik al verwacht

brullen vanaf de kant maar geen inhoudelijk antwoord alleen een persoonlijke mening

ineens weet ik weer waarom ik niet meer zou reageren op de heer advies....

Met een dreiging op de achtergrond van de moderator Shave, jammer uw beoordeling en brullen ik herken mij niet daarin, maar dat zal mijn achtergrond zijn. Maar nu de vraag, wat zou u willen horen?


free3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 447
Reactie #51 Gepost op: 6 augustus 2008, 13:27:32
ik zou niks meer willen horen want dan heb ik een mod in mijn nek dus bij deze weer on topic over dit specifieke geval..

helaas......
hoofdbrandwacht/chauffeur rode kruis alkmaar ehbo met AED-bedienaar


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #52 Gepost op: 27 november 2008, 20:26:13
Klokkenluider brandweer André Meester gerehabiliteerd
Gepubliceerd op 27 november 2008, 17:36
Laatst bijgewerkt op 27 november 2008, 17:38

andijk - Brandweerman André Meester is volledig gerehabiliteerd. Hij is door het college van Wervershoof eervol ontslagen.

André Meester zit al ruim 25 jaar bij het brandweerkorps van Wervershoof. Sinds februari heeft hij de kazerne echter niet meer betreden. Meester werd geschorst nadat hij zijn ongenoegen over de gang van zaken binnen het korps kenbaar had gemaakt.
Meester werd naar eigen zeggen gestraft voor het feit dat hij als klokkenluider fungeerde. De problemen begonnen bij een nachtelijke uitruk in september 2007 naar Medemblik, waarbij de bestuurder van de brandweer met drank op reed.

Meester vond dat deze zaak niet adequaat werd afgehandeld door de commandant. Hij kaartte dat aan binnen het korps en meldde het tevens op de jaarvergadering, waardoor het ook bij het college van Wervershoof bekend werd. De zaak escaleerde, waarna Meester als onruststoker werd betiteld. Hij werd geschorst.

http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieuws/stadstreek/enkhuizen-westfriesland/article4097332.ece/Klokkenluider_brandweer_Andr%C3%A9_Meester_gerehabiliteerd